Impossible is Nothing
O simpla inversare de cuvinte - de la "Nothing Is impossible" la "Impossible Is Nothing" - a permis creativilor de la 180 Amsterdam sa creeze o noua tematica pentru campania Adidas. Una ilustrata, in care elementele centrale sunt "key frame"-urile desenate de catre animatorii de la Passion Pictures!
O simpla inversare de cuvinte - de la "Nothing Is impossible" la "Impossible Is Nothing" - a permis creativilor de la 180 Amsterdam sa creeze o noua tematica pentru campania Adidas. Una ilustrata, in care elementele centrale sunt "key frame"-urile desenate de catre animatorii de la Passion Pictures!
Noua campanie Adidas "Impossible Is Nothing" a convins cativa sportivi de top din lume sa-si exprime experientele dramatice intr-o forma in care n-au mai facut-o pana acum: pictandu-si povestile diferite - de la recuperarea in urma unor boli incurabile la revenirea ferma pe pozitii in urma unor umiliri publice. Opt sportivi recunoscuti pe plan international, printre care David Beckam (considerat de creativi cel mai bun artist), baschetbalistul Gibert Arenas si rugbistul Jonah Lomu au participat la campania globala Adidas si alte 13 vedete locale s-au destainuit pentru spoturile difuzate in tara lor.
"Cu siguranta, victoria este un lucru foarte important in sport si tocmai de aceea mare parte din spoturile publicitare isi concentreaza atentia pe invingator. Insa lumea iubeste sportul si pentru efortul pe care acesta il presupune", spune CD/Director Dean Maryon. Daca ilustrezi vedetele doar ca "superoameni, orice copil va spune <Eu nu voi fi niciodata asa>, pe canddaca ii vad si in momentele lor grele, acestia devin reali", adauga Sean Thompson, CD/Director, care s-a alaturat echipei 180 anul trecut parasind Wieden A Kennedy din Londra.
Dupa evaluarea povestilor sportivilor in sedinte de patru ore, "key frame"-urile desenate de ele au fost aduse la viata de catre animatorii de la Passion Pictures. Echipa de la 180 si-a dorit ca animatia sa aiba un aer naiv. "Nu ne-am dorit ca desenele sa fie prea iscusite. Am vrut ca animatorii sa uite pentru un moment toata experienta pe care au acumulat-o in timp ca animatori", sustine Thompson.
Campania a fost o adevarata provocare pentru intreaga echipa care a participat la realizarea ei. Incarcatura emotionala puternica pe care o au povestile sportivilor i-a facut sa simta greutatea responsabilitatii pe care o au fata de ei. "Iti petreci patru ore cu acesti oameni. Ei sunt foarte sinceri si deschisi cu tine si-ti spun povestea lor - dupa care pleaca. Si tu ramai gandindu-te "Uau, trebuie sa nu-i dezamagim", povesteste Maryon. Apoi, continua cu exemplul lui Lomu ("Circle of life") care a fost doborat de o boala la rinichi, iar doctorii i-au spus ca va ramane in carucior pe viata: "De fiecare data candte uiti la film, te gandesti ca nu ai vrea ca el sa fie dezamagit din cauza ca nu am reusit sa surprindem emotia sau adevarata poveste."
Pe langa partea de animatie, Passion a realizat si 19 documentare filmate in timp ce sportivii isi expuneau povestea de viata creativilor. Adidas si-a inceput campania cu o serie de teasere de 14 secunde difuzate pe YouTube (AdidasIIN), deschizand apetitul vizitatorilor pentru mai mult. Acum, campania depaseste spatiul TV cu printuri, outdoor, web work si expozitii in diverse galerii de arta dedicate sportului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro