IN THE SPOTLIGHT
Ideea: Mai tii minte inghetata "pachet de unt"?
Client: Napoca
Brand: Napoca
Agentia: Ogilvy & Mather
Canale: TV
Inghetata Napoca, existenta in
Astfel, spotul TV vorbeste despre inghetata Napoca dintr-o perspectiva "istorica". In urma cu aproximativ 20 de ani, printr-un simplu accident, un pusti transforma inghetata la "pachet de unt" in prima inghetata pe bat din Romania. Spotul se adreseaza adultilor cu varste cuprinse intre 18 si 40 de ani, din zona urbana, in principal celor intre 25-35 ani. Acesta va fi urmat in vara de o campanie neconventionala, care va cuprinde doua componente: outdoor si Internet.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro