IN THE SPOTLIGHT
Ideea: Mai tii minte inghetata "pachet de unt"?
Client: Napoca
Brand: Napoca
Agentia: Ogilvy & Mather
Canale: TV
Inghetata Napoca, existenta in Romania inca din anii 60, are acum spot TV, produs de Ogilvy & Mather. "Prin acest spot TV am incercat sa construim identitatea brandului, punand accent pe nostalgia copilariei, pe latura emotionala, lasand in plan secundar beneficiul functional, gustul bun al inghetatei", spune Daniela Dorca, Brand Manager al Napoca. Ideea creativa este aceea ca inghetata Napoca face parte din amintirile copilariei, alaturi de painea cu unt si gem de prune, de tricourile cu "Cutezatorii" sau de bicicleta "Pegas". Astfel, spotul TV vorbeste despre inghetata Napoca dintr-o perspectiva "istorica". In urma cu aproximativ 20 de ani, printr-un simplu accident, un pusti transforma inghetata la "pachet de unt" in prima inghetata pe bat din Romania. Spotul se adreseaza adultilor cu varste cuprinse intre 18 si 40 de ani, din zona urbana, in principal celor intre 25-35 ani. Acesta va fi urmat in vara de o campanie neconventionala, care va cuprinde doua componente: outdoor si Internet.