Marketing cu popcorn
Puterea exemplului este una dintre cele mai eficiente tehnici de convingere, iar atunci cand exemplul vine din zona divertismentului, deja interlocutorul nostru se afla intr-o stare predispusa pentru a se lasa convins. Oricat de talentat ai fi in a descrie noul Aston Martin DBS, scenele din Casino Royale ii spun, de fapt, povestea.
Puterea exemplului este una dintre cele mai eficiente tehnici de convingere, iar atunci cand exemplul vine din zona divertismentului, deja interlocutorul nostru se afla intr-o stare predispusa pentru a se lasa convins. Oricat de talentat ai fi in a descrie noul Aston Martin DBS, scenele din Casino Royale ii spun, de fapt, povestea.
Redusa la o definitie foarte simpla, publicitatea construieste o poveste in jurul unui produs; un mesaj suficient de puternic / potrivit / placut ca sa ajunga la consumator. Dar filmul are deja povestea construita, iar conventia este ca aceasta poveste nu vinde nimic in mod direct. «E doar divertisment», asa ca oamenii vin la cinema si se lasa sedusi. In acest context, cinematograful este un loc unde publicitarii pot veni pentru a se lasa sedusi de oportunitatile de promovare pe care le poate genera filmul. Fie ca vorbim de cross promotion, product placement, merchandising sau alte idei creative in sala de cinema, filmul iti ofera o lume in care oamenii vin doar ca sa se lase convinsi
Promovarea filmelor este o industrie. Promovarea prin filme - o alta industrie. E adevarat, replica deja clasica «la noi inca nu se poate vorbi de o industrie adevarata» isi gaseste locul aici. Doar ca, poate avea un raspuns pe masura: tocmai pentru ca lucrurile nu sunt asezate intr-un sistem fix, ramane loc pentru idei creative: pe afis, pe ecran, in timpul filmului sau inainte, in trailer, in cinematograf sau chiar pe punga de popcorn. Totul este ca mesajul sa se potriveasca cu genericul
Un exemplu este noul film «Testoasele Ninja: Reteaua» (2007), productia Warner Bros., distribuit in Romania de MediaPro Distribution si care are premiera in Romania pe 27 aprilie. Este deja binecunoscuta povestea superechipei de luptatori ninja: Leonardo, Donatello, Michelangelo si Rafaello; lupta lor pentru ca binele sa invinga si
devotamentul pentru pizza. Astfel ca, in
Filmul ofera posibilitati nenumarate de promovare si un context relaxat pentru consumator.
De aceea, M&A va propune in numerele urmatoare un miniserial, cu prezentarea catorva strategii in domeniu si exemple care au facut cariera. Puterea exemplului este una dintre cele mai eficiente tehnici de convingere. Si poate va da idei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro