"Romanii au talent" doboara toate recordurile de audienta: "S-au facut chiar si pariuri in redactie, dar nimeni n-a ajuns la aceste cifre"

Autor: Ana Raduta Postat la 13 martie 2011 47 afişări

Formatul “Got Talent” a doborat recordurile de audienta si in Romania. Emisiunea “Romanii au talent” inregistreaza la fiecare editie cresteri importante in audienta si cota de piata.

Lansarea formatului "Got Talent" in Romania a fost asteptata timp de un an intreg, iar primele trei editii confirma faptul ca "Romanii au talent" va avea acelasi succes de audiente ca si in celelalte tari in care a mai fost difuzat. Editia a treia a emisiunii "Romanii au talent" a inregistrat record absolut de audienta de cand a fost introdus sistemul de masurare cu people-meter in Romania.

Astfel, audienta medie inregistrata in editia din 4 martie a fost de 21,2 puncte de rating si a avut o cota de piata de 54,1%, pe publicul comercial din mediul urban. Cifrele de audienta sunt de aproape sapte ori mai mari decat audienta medie inregistrata de Antena 1 (3,3 puncte de rating puncte de rating si 8,3% cota de piata). Minutul de aur, inregistrat la ora 22,14, a fost urmarit de peste cinci milioane de telespectatori din intreaga tara, iar la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, in minutul de maxima audienta, inregistrat la ora 22,25, ratingul emisiunii atingea 27,1 puncte, iar cota de piata era de 66%.

Audientele cresc insa de la editie la editie. In seara lansarii, "Romanii au talent" a inregistrat o audienta medie de 18,5 puncte de rating si o cota de piata de 44,8%, urmand ca a doua editie sa atinga 19,4 puncte de audienta si o cota de piata de 50,7%. "Cand am vazut varianta britanica pentru prima oara, m-am uitat la toate episoadele, o serie intreaga, fara pauza, aproape 10 ore continuu. Mi-am dat seama atunci nu doar ca este cea mai tare emisiune de divertisment, ci ca are si capacitatea de a crea dependenta", spune Mona Segall, producatorul general al emisiunii.

Interesant este faptul ca emisiunea a obtinut cifre importante de audienta chiar si pe timpul pauzelor publicitare. Primele trei editii ale emisiunii au reusit sa livreze un numar de 2.221,9 GRP-uri din totalul de 3.499,3, ceea ce inseamna 63,5% din oferta pietei de publicitate. In ceea ce priveste punctele de rating, spoturile publicitare difuzate in primele trei editii ale emisiunii "Romanii au talent" au atins o medie de 15,2 puncte de rating. Varful de audienta a fost atins in cea de-a treia editie a emisiunii, cand unul din spoturile publicitare difuzate de Pro TV a atins 27,1 puncte de rating. "Nu ma asteptam la asta. Niciodata nu poti sa prevezi impactul pe care o emisiune il va avea asupra publicului. Ma asteptam sa placa, sa aiba succes, s-au facut chiar si pariuri in redactie, dar nimeni n-a ajuns la aceste cifre", incheie Segall.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Got Talent,
Romanii au talent,
Pro TV
/media-marketing/romanii-au-talent-doboara-toate-recordurile-de-audienta-s-au-facut-chiar-si-pariuri-in-redactie-dar-nimeni-n-a-ajuns-la-aceste-cifre-8053984
8053984
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.