SNA - CINE, CE, CAT?

Postat la 17 februarie 2006 1 afişăre

Studiul National de Audienta este cel mai bun indicator in masurarea performantelor publicatiilor din Romania.

Studiul National de Audienta este cel mai bun indicator in masurarea performantelor publicatiilor din Romania.

CINE E IN SNA: A 11-a livrare a Studiului National de Audienta ofera date pentru 93 de publicatii: 37 de reviste lunare, 7 bilunare, 19 saptamanale, 26 de cotidiene (12 nationale si 14 locale) si 4 suplimente gratuite. 

CITITORII: Penetrarea publicatiilor in universul SNA* - este de 83,4%, ceea ce inseamna ca 5,19 milioane de persoane sunt cititori de presa (citesc numar de numar cel putin una dintre publicatiile pentru care SNA ofera rezultate).

DATE TEHNICE: Studiul National de Audienta a fost realizat de catre BRAT, iar datele au fost culese de institutele de cercetare IMAS si CSOP. Datele provin din perioada 2 februarie 2004 - 30 ianuarie 2005, esantionul fiind reprezentativ pentru universul SNA*:  persoane cu varsta intre 14-64 ani din orase cu peste 50.000 locuitori. Esantionul a cuprins 15.977 de persoane, reprezentand un univers de 6,224 milioane de persoane.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
SNA - CINE,
CE,
CAT?
/media-marketing/sna-cine-ce-cat-977865
977865
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.