SNA, in cifre
RECORD: In premiera, o revista feminina mass-market, Acasa Magazin, editata de PubliMedia International, compania de publishing a MediaPRO, a depasit pragul de o jumatate de milion de cititori/editie - 504.000.
CEA MAI MARE SCADERE: Jurnalul National (minus 40.000 de cititori). Explicatie: incetarea promotiilor cu Dacia Logan.
CEA MAI MARE URCARE: Libertatea (plus 49.000 de cititori). Explicatie: promotia 7 Magic (cumulata cu Pro Sport). O crestere spectaculoasa a avut-o si Descopera (PubliMedia), cu un plus de 39,6%.
LIDER: Fata de livrarea precedenta de date, s-a schimbat liderul de audienta: Libertatea, in locul lui Practic in bucatarie (editat de Burda - pe atunci Casa Lux).
TENDINTA: Cele mai vizibile scaderi sunt in presa generalista si ghidurile TV.
SURSA: SNA (aprilie 2005-aprilie 2006). Studiul a fost realizat pe un eSantion de 16.105 persoane, reprezentativ pentru populaTia Romaniei din centrele urbane cu mai mult de 50.000 de locuitori Si varsta Intre 14-64 de ani.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro