Surprize in ultimul SNA

Postat la 01 februarie 2006 1 afişăre

Livrarea anterioara de date de audienta (a 11-a, in luna aprilie), a revelat cateva surprize pietei. Aceste surprize au aparut pe segmentul de calitate, al presei sportive dar si in cadrul revistelor specializate.

Livrarea anterioara de date de audienta (a 11-a, in luna aprilie), a revelat cateva surprize pietei. Aceste surprize au aparut pe segmentul de calitate, al presei sportive dar si in cadrul revistelor specializate. 

NEPREVAZUT: Egalarea audientei Evenimentului Zilei de catre Jurnalul National (709.000 cititori in medie pe editie). Semnul egal a fost pus dupa un plus de 126.000 de cititori castigat de Jurnalul National (fata de livrarea precedenta) si dupa un minus de 19.000 cititori pierdut de Evenimentul Zilei.

ASTEPTAT: Gazeta Sporturilor depaseste audienta Pro Sport, pentru prima oara de la lansarea SNA (513.000 cititori vs. 498.000). Cresterea era asteptata, data fiind evolutia constanta a tirajului vandut al Gazetei.

DIN PRIMA: Nici nu a intrat bine in SNA, ca Pro Motor a si luat "aurul" clasamentului la audienta de profil (302.000 cititori pe editie).

SPECTACULOS: Acasa Magazin a avut cea mai importanta crestere din segmentul sau, ajungand la 308.000 de cititori pe editie. De notat ca datele de audienta fusesera culese inainte ca publicatia sa fie relansata - moment din care tirajul a crescut de aproape cinci ori.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Surprize in ultimul SNA
/media-marketing/surprize-in-ultimul-sna-977702
977702
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.