UnifySocial.media - platforma care uneşte influencerii într-un canal de media alternativa pentru branduri – coordonată în România de doi foşti ProTV şi eMAG
Articol cu conţinut publicitar
UnifySocial.media este un canal de alternative media care combină nano şi micro influenceri cu conturile de social media ale celebrităţilor din România - pentru a servi mesaje publicitare pe limba comunităţilor specifice din Instagram, TikTok si YouTube. Native, într-un mediu verificat şi sigur, pe înţelesul oamenilor din comunitate - mesajele elaborate şi coordonate de UnifySocial.media sunt distribuite simultan pe social media în condiţii de siguranţă pentru branduri şi mesajele lor: fiecare material este aprobat inainte de a fi publicat si brandul/agentia poate avea accces la advanced analytics in timp real prin „Brand Dashboard”.
UnifySocial.media - o platformă de influencer marketing at scale bazată pe noul word of mouth – oferă o comunicare autentică, un mediu alternativ care ajută brandurile să stea de vorbă cu românii – unul câte unul.
Printre brandurile care colaborează deja cu platforma Unify Social se numără Carlsberg, Digi, Kozel, AloShop, Altex sau Antena Play.
Întrebându-l pe “influencerul influencerilor”, ChatGPT : ) ce înseamnă în 2023 “Influencer marketing”, răspunsul e simplu: “devine foarte rapid o formă de media alternativă, întrucât permite brandurilor să îşi atingă audienţa cu mesaje perfect targetate, autentice şi cu voci respectate în comunitatea lor” - ChatGPT, 2023
UnifySocial.media are servicii de campaign management (paid si product/service review), strategie şi organizare virtual bootcamp pentru brandurile care au nevoie de comunicare recurentă cu comunităţile lor în social media. Unify to amplify este promisiunea companiei care îşi propune un demers win-win în lumea influencer marketing - pentru branduri şi creatorii de conţinut.
UnifySocial.media deserveşte mai multe pieţe şi are biroul pentru Balcani coordonat de Elena Chirap - Industry Manager, şi Cosmin Preda - Chief Revenue Officer, cu experienţă de 16 ani in Industria Media din Romania la Pro TV, Ziarul Financiar şi eMAG.
Micro şi nano influencerii joacă un rol crucial în strategiile de marketing. Micro influencerii sunt creatori de conţinut cu un număr de urmăritori între 10.000 şi 50.000, în timp ce nano influencerii au în general între 1.000 şi 10.000 de urmăritori. Deşi aceşti influenceri nu au un public la fel de vast precum vedetele sau influencerii cu milioane de urmăritori, ei se bucură de o relaţie mult mai apropiată şi autentică cu audienţa lor. Acest lucru se traduce printr-o rată de engagement şi încredere mult mai mare din partea urmăritorilor, care îi percep pe micro şi nano influenceri ca pe nişte prieteni apropiaţi şi sinceri, mai degrabă decât purtători de cuvânt comerciali. Colaborarea cu astfel de influenceri oferă brandurilor o modalitate eficientă de a ajunge la publicul ţintă şi de a le câştiga încrederea prin comunicare autentică şi recomandări relevante.
“Influencer media este un hibrid între new si old media care dă un alt sens endorsmentului - microcomunităţile targetate de colaborarea dintre branduri şi influenceri produce rezultate neaşteptate“ - arată raportul Influencer Marketing Hub publicat în decembrie 2022.
Influencer Marketing Hub estimează la aproape 19 miliarde de dolari piaţa de influenceri în 2022, o crestere de 28% faţă de anul precedent. Peste 19.000 de companii sunt implicate în aceasta piaţă de influencer marketing - şi în 2022 au primit finanţări de peste 1 miliard de dolari pentru proiecte în domeniu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro