Lumea lui Fat Boy Slim

Postat la 10 martie 2009 27 afişări

Cel mai bogat om din Mexic si cel ce l-a depasit pe Bill Gates in topul miliardarilor lumii, Carlos Slim Helu, are o relatie complexa cu mass-media. De curand a devenit actionar si finantator al The New York Times, ceea ce ii poate nelinisti pe cei ce-si aduc aminte de acuzatiile ca magnatul a amenintat ca-si va retrage publicitatea in ziarele mexicane care l-au criticat.

 

Carlos Slim Helu era evident nervos. Invitase cateva zeci de corespondenti ai presei straine la un pranz, toamna trecuta, si dupa multe intre­bari despre tendintele in afaceri, un jurnalist l-a intrebat cum se simte sa aiba atat de multi bani intr-o tara in care multi oameni abia reusesc sa supravietuiasca. Slim l-a intrerupt pe cel care ii vorbea si si-a aparat modul in care gestiona vastul sau imperiu de business. Tonul lui taios a dat de inteles ca nu incuraja si alte intrebari pe aceeasi tema.

 

Slim, cel mai bogat om din Mexic si de curand un actionar important si creditor al The New York Times, are o relatie complexa cu mass-media. El investeste bani intr-o gama larga de companii de televiziune si ziare si spune ca vede un viitor stralucit pentru acele companii de media care se adapteaza la cererea pietei. Dar cand presa se concentreaza asupra lui, cateodata da impresia ca vrea sa fie lasat in pace sa faca si mai multi bani in liniste.

 

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/special/lumea-lui-fat-boy-slim-4038371
4038371
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.