100 Cele mai puternice femei din business. Alina Bulgariu, Vicepreşedinte financiar, Ursus Breweries

Postat la 12 iunie 2024 54 afişări

100 Cele mai puternice femei din business. Alina Bulgariu, Vicepreşedinte financiar, Ursus Breweries

Profit net (2022): + 97 mil. lei

Număr de angajaţi: 1.623


► Debutul meu profesional a avut loc la foarte scurt timp după revoluţie şi, la acel moment, visurile noastre erau legate de o viaţă capitalistă creionată de filmele necenzurate la care acum aveam acces. Urmărirea acestor vise a condus la angajarea la o multinaţională (Coca-Cola) care întrupa la acel moment imaginea idilică a lumii libere. Aspiraţia mea la acel moment era să am acces la toate informaţiile interzise anterior şi să-mi demonstrez ca pot să fiu la fel de bună ca „vesticii”. Doream să fiu expusă la toate, să învăţ cât mai multe pentru a avea un parcurs profesional în care să acced la beneficii bune, care să-mi permită să călătoresc şi să văd lumea.

► Realitatea a coincis parţial cu visurile mele. Am avut norocul de a lucra cu lideri din diverse culturi şi cu diferite niveluri de expertiză profesională. I-am urmărit îndeaproape şi am învăţat ce trebuie şi ce nu trebuie să faci din poziţia de lider, astfel încât să ai o influenţă pozitivă atât asupra afacerii, cât şi a mediului de lucru. Profesând în companii multinaţionale cu interes faţă de o dezvoltare constantă a afecerii şi cu apetit pentru investiţii, am fost nevoită să-mi forţez constant limitele, să acumulez cunoştinţe în ritm alert şi să explorez continuu metode şi idei noi. Aspiraţiile mele iniţiale au fost depăşite în ceea ce priveşte progresul în carieră şi posibilitatea de călători, dar s-au şi modificat semnificativ, în sensul în care mediul de lucru şi rezonanţa valorilor personale cu cele ale companiei în care lucrez au devenit prioritare.

► În ceea ce priveşte viitorul, suntem martorii unei epoci de schimbări structurale pentru toate profesiile, nu doar local, ci la nivel global, schimbări ce se vor petrece la o viteză mult mai mare decât cea cu care ne-am obişnuit în ultimii 20 de ani. FMCG-ul este o industrie dinamică, în care apar mereu diferite inovaţii pe partea de tehnologie şi de interacţiune cu clienţii şi mă aştept ca evoluţiile tehnologice să joace un rol din ce în ce mai important în business. Mai mult, sustenabilitatea a devenit deja de mulţi ani o prioritate pentru multe companii, aşa cum este şi pentru Ursus Breweries, şi cred că vom vedea un focus accelerat în această arie şi o mai mare rigurozitate în ceea ce priveşte standardele de raportare, precum şi o atenţie sporită a consumatorilor asupra impactului sau implicării companiilor.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.