Axel Springer, pe rosu in Polonia
Lansarea acum 18 luni a cotidianului Dziennik a majorat pierderile inregistrate anul trecut in Polonia de trustul Axel Springer la 31,5 milioane de euro. In 2005, acestea fusesera de doar 1,6 milioane de euro
Daca nu, Tzimas spera ca acest lucru sa se intample in 2010. Reprezentantii Agora, editorul cotidianului Gazeta Wyborcza, au dus o lupta la baioneta in ultimul an si jumatate cu Dziennik pentru a-si apara pozitia pe piata si considera ca au reusit acest lucru, nou-venitul nereusind sa se impuna. In privinta cifrelor, Axel Springer a fost foarte discret.
Potrivit Expert Monitor, Dziennik ar fi avut in primele noua luni ale anului incasari de 29,5 milioane de euro, dar din aceasta suma ar trebui scazute 50-60% reprezentand discounturi. Pentru aceeasi perioada, suma cheltuita pentru marketing in promovarea cotidianului a fost estimata la 9,5 milioane de euro.
De la lansare, Dziennik a avut costuri totale estimate la 25 de milioane de euro. Michal Marczak, analist la DI BRE Bank, considera ca noul ziar este extrem de neprofitabil si pentru acest an evalueaza pierderile suferite la peste zece milioane de euro. Editorii concurenti cred ca va avea loc o reducere a costurilor la Dziennik, concretizata intr-un numar redus de aparitii si intr-o diminuare a costurilor cu marketingul.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro