Coca-Cola intra pe segmentul bauturilor functionale

Postat la 25 februarie 2009 27 afişări

Coca-Cola Romania intra pe piata sucurilor cu antioxidanti, segment pe care mai activeaza Pepsi, Tymbark si Danone.

Gama de produse Cappy BodyTime Antiox cuprinde nectare din amestecuri de fructe in proportie de peste 60% (mix din morcovi, portocale, coacaze, zmeura, acerola, si mix din ananas, prune si coacaze), la care se adauga antioxidanti si fito-nutrienti. Produsele sunt disponibile in cutii de carton de un litru, cat si in multipack de cate sase cutii.

Lansarea Cappy BodyTime va fi sustinuta de o campanie integrata de marketing, la nivel national, care va include machete de presa, spot TV, panotaj exterior, PR si activitati de sampling.

Pe segmentul sucurilor cu antioxidanti mai activeaza Pepsi cu brandurile Lipton si Prigat, Tymbark cu Fontea si Danone cu Danfruit.

 

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/coca-cola-intra-pe-segmentul-bauturilor-functionale-3998197
3998197
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.