Coca-Cola intra pe segmentul bauturilor functionale
Coca-Cola Romania intra pe piata sucurilor cu antioxidanti, segment pe care mai activeaza Pepsi, Tymbark si Danone.
Gama de produse Cappy BodyTime Antiox cuprinde nectare din amestecuri de fructe in proportie de peste 60% (mix din morcovi, portocale, coacaze, zmeura, acerola, si mix din ananas, prune si coacaze), la care se adauga antioxidanti si fito-nutrienti. Produsele sunt disponibile in cutii de carton de un litru, cat si in multipack de cate sase cutii.
Lansarea Cappy BodyTime va fi sustinuta de o campanie integrata de marketing, la nivel national, care va include machete de presa, spot TV, panotaj exterior, PR si activitati de sampling.
Pe segmentul sucurilor cu antioxidanti mai activeaza Pepsi cu brandurile Lipton si Prigat, Tymbark cu Fontea si Danone cu Danfruit.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro