Colliers: Retailerii din Unirea au cele mai mari vanzari
Comerciantii de moda prezenti in Unirea Shopping Center din Bucuresti inregistreaza cele mai mari vanzari pe metru patrat, rezultatele din alte centre comerciale din Capitala fiind mai slabe, potrivit unei analize realizate de departamentul de retail din cadrul companiei de consultanta imobiliara Colliers International
"Cei 40.000 de vizitatori care intra in centrul comercial genereaza vanzari anuale medii de 7.000-10.000 euro/mp pentru magazinele de articole de imbracaminte, in cazuri exceptionale putand ajunge si pana la 14.000 euro/mp", se spune in analiza mentionata, care a luat in calcul centrele comerciale deschide de cel putin sase luni. Printre chiriasii importanti prezenti in Unirea Shopping Center se numara Steilmann, Polo Garage, Flo & Jo, House of Art, Kenvelo, Fox, Levi's, Lee Cooper sau Playcom.
Pe urmatoarele pozitii se situeaza cele doua centre comerciale ale Anchor Grup, Bucuresti Mall si Plaza Romania, unde se inregistreaza vanzari lunare cu aproximativ 10% mai mici decat in Unirea Shopping Center. "Vanzarile anuale pe metru patrat ale unor branduri de produse sportive se ridica in Unirea Shopping Center la 10.000 euro/mp. In ceea ce priveste brandurile de moda, cele doua locatii inregistreaza mici fluctuatii de la luna la luna, mentinandu-se in general in acelasi interval de valori", noteaza consultantii Colliers International.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro