Cum au crescut afacerile Asesoft cu 45% in 2010
Compania de distributie de produse IT&C Asesoft Distribution, detinuta de oamenii de afaceri Sebastian Ghita si Iulian Stanciu, a incheiat anul trecut cu afaceri de 145 de milioane de euro, in crestere cu 45% fata de 2009, si asteapta pentru acest an o noua majorare pana la 165 de milioane de euro.
Rezultatele financiare din 2010 se explica prin strategia de dezvoltare si eficientizare a operatiunilor derulata de Asesoft Distribution. "Principala directie asupra careia ne-am concentrat strategia de distributie in 2010 - si pe care vom continua sa ne dezvoltam si in 2011 - a fost reprezentata de proiectele si partereniatele cu distribuitorii din zona clientilor guvernamentali, a corporatiilor si a intreprinderilor mici si mijlocii", spune Razvan Ziemba, directorul general al companiei de distributie.
La rotunjirea afacerilor a contribuit si extinderea portofoliului de produse din ultimul an. Asesoft a incheiat contracte de distributie cu Sony, Samsung si HP, dar s-a concentrat si pe marca proprie Serioux, care a insemnat anul trecut vanzari de 7,25 de milioane de euro si este estimata sa aiba o crestere de 40% in 2011.
In ansamblu, Asesoft Distribution estimeaza un avans de 14% al cifrei de afaceri pana la 165 de milioane de euro, peste ritmul de crestere de 10% estimat pentru intreaga piata de distributie IT&C. "Pentru acest an, obiectivul este sa pastram o crestere profitabila a afacerii, continuand planurile de extindere", spune Ziemba, care va completa brandul Serioux cu noi produse, printre care laptopuri si posibil o tableta PC, si-l va extinde in strainatate, in Ungaria si Bulgaria.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro