Cum au crescut afacerile Asesoft cu 45% in 2010

Autor: Anca Arsene-Barbulescu Postat la 06 februarie 2011 63 afişări

Compania de distributie de produse IT&C Asesoft Distribution, detinuta de oamenii de afaceri Sebastian Ghita si Iulian Stanciu, a incheiat anul trecut cu afaceri de 145 de milioane de euro, in crestere cu 45% fata de 2009, si asteapta pentru acest an o noua majorare pana la 165 de milioane de euro.

Rezultatele financiare din 2010 se explica prin strategia de dezvoltare si eficientizare a operatiunilor derulata de Asesoft Distribution. "Principala directie asupra careia ne-am concentrat strategia de distributie in 2010 - si pe care vom continua sa ne dezvoltam si in 2011 - a fost reprezentata de proiectele si partereniatele cu distribuitorii din zona clientilor guvernamentali, a corporatiilor si a intreprinderilor mici si mijlocii", spune Razvan Ziemba, directorul general al companiei de distributie.

La rotunjirea afacerilor a contribuit si extinderea portofoliului de produse din ultimul an. Asesoft a incheiat contracte de distributie cu Sony, Samsung si HP, dar s-a concentrat si pe marca proprie Serioux, care a insemnat anul trecut vanzari de 7,25 de milioane de euro si este estimata sa aiba o crestere de 40% in 2011.

In ansamblu, Asesoft Distribution estimeaza un avans de 14% al cifrei de afaceri pana la 165 de milioane de euro, peste ritmul de crestere de 10% estimat pentru intreaga piata de distributie IT&C. "Pentru acest an, obiectivul este sa pastram o crestere profitabila a afacerii, continuand planurile de extindere", spune Ziemba, care va completa brandul Serioux cu noi produse, printre care laptopuri si posibil o tableta PC, si-l va extinde in strainatate, in Ungaria si Bulgaria.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/cum-au-crescut-afacerile-asesoft-cu-45-in-2010-7956038
7956038
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.