Cum fac primariile din marile orase “vad comercial” pentru hingherii de masini
Raportul dintre masinile inmatriculate si numarul locurilor de parcare este cheia dupa care functioneaza una dintre cele mai banoase afaceri date de stat firmelor private, cea a ridicarilor de masini. In unele orase, tarifele, si asa foarte mari, au crescut.
Lipsa locurilor de parcare a pus pe picioare una din cele mai banoase afaceri, cea de ridicat masini. Afacerea merge cel mai bine in orasele unde lipsa locurilor de parcare este mai mare, dupa cum puteti vedea mai jos.
La Timisoara, o masina din 15 prinde un loc de parcare, sunt inmatriculate 180.000 de autovehicule si doar 12.000 de locuri de parcare. Pretul vechi al taxei de recuperare, de 550 de lei, a crescut recent.
In Bucuresti, afacerea s-a extins in cinci sectoare si s-a inventat amenda pe kilogramul de masina ridicata. Statisticile arata ca, in Capitala, exista 1.300.000 de masini si 250.000 de locuri de parcare. Din calcule reiese ca pe un singur loc ar trebui sa parcheze 5,2 masini.
Cititi mai multe pe www.gandul.info
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro