Cum să transformi un clip de pe YouTube într-o afacere de 1 miliard de dolari
Puterea unui video este nebănuită, însă nu oricine poate transforma un clip într-unul care să atragă milioane de vizitatori. Michael Dubin a reuşit şi a transformat un video într-o companie de de 1 miliard de dolari, scrie Inc.com
Michael Dubin a realizat Dollar Shave Club pentru a-şi ajuta un prieten să scape de surplusul de lame de ras ale tatălui său. Ideea a fost bună, marketingul făcut foarte bine, iar un clip video realizat cu 4500 de dolari a devenit viral şi a transformat ideea într-o afacere.
Dollar Shave Club este o companie ce livrează lame de ras şi produse de îngrijire personală prin poştă. Compania avea venituri de 3,5 milioane de dolari în 2012, apoi vânzările au ajuns la 225 de milioane de dolari când Unilever a cumpărat Dollar Shave Club pentru 1 miliard de dolari în 2016.
"Eu am scris scenariul pentru primul video şi un prieten de-al meu a filmat clipul. Când l-am lansat site-ul nostru a picat, iar în 48 de ore am primit 12,000 de comenzi", povesteşte Dubin care a înfiinţat compania alături de prietenul său Marke Levine.
"Ne-am mişcat repede şi am început să vindem şi alte produse precum şerveţele pentru fund, pe care mulţi bărbaţi le foloseau în secret. Din 2015 am lansat în fiecare an o nouă categorie de produse", spune el care recunoaşte că secretul ascensiunii companiei stă în marketing şi poveşti. "Clipurile noastre sunt biblia noastră şi ne ajută să ne menţinem vocea unică. Activitatea de marketing a fost cel mai greu pentru mine să o deleg altcuiva", spune antreprenorul. "Este greu să recunoşti că anumiţi oameni pot face o treaba mai bună ca tine, mai ales când tu ai experienţă în acel domeniu", adaugă el.
Clipul de la început în care Michael Dubin spune că "our blades are fucking great" a declanşat toată nebunia şi a atras 24 de milioane de vizualizări. Clipul a câştigat premii şi au urmat şi alte clipuri video care au devenit virale şi au atras la rândul lor alte premii.
Este clar că produsele vândute nu sunt revoluţionare, dar poveştile din spatele clipurilor, din spatele produselor au atras milioane de clienţi şi au asigurat succesul companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro