Mona Opran, Saatchi: Putini retaileri stiu sa faca un business competitiv.
Mona Opran, managing directorul Saatchi&Saatchi, una dintre cele mai importante agentii de publicitate de pe piata locala, spune ca 2010 va aduce o schimbare a modului de comunicare intre client si agentia de publicitate, precum si a strategiei de atragere a consumatorilor in lumea brandului.
Saatchi&Saatchi a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 14% in primele trei trimestre adusa de clientii nou castigati, in conditiile in care piata de publicitate a scazut cu 20%.
"2008 a fost un an foarte bun pentru noi si astfel am avut un start sanatos intr-un an de criza. Obiectivul principal in 2009 a fost sa mentinem trendul crescator in toti indicatorii unui business bun: sa ne mentinem clientii fericiti, angajatii motivati si desigur sa crestem cota de piata. 2009 este un an dificil, dar chiar si in aceste conditii am crescut cifra de afaceri cu 14% fata de perioada similara a anului trecut.
Cititi mi multe despre Mona Opran pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro