Raluca Radu, Answear: Mă energizează faptul că pot contribui la formarea unor profesionişti în domeniul digital marketing şi e-commerce şi mă motivează foarte mult faptul că îi pot sprijini pe tineri să îşi construiască o carieră cu viitor
Cifră de afaceri (2021): 30 mil. euro
Număr de angajaţi (în România): 10
CARTE DE VIZITĂ
• Raluca Radu este fondator şi Managing Partner MTH Digital şi Country Manager Answear;
• În 2022, executivul a primit premiul pentru cea mai bună campanie de marketing în cadrul CONAF (Confederaţia Naţională pentru Antreprenoriat Feminin);
• Având o experienţă de peste 17 ani în marketing digital şi strategie de business online, ea se implică activ în creşterea şi educarea pieţei de business din România în ceea ce priveşte digitalizarea afacerilor, fiind trainer de marketing online în cadrul DallesGO şi consultant in zona de strategie şi marketing online pentru businessuri din domenii variate;
• În trecut, s-a ocupat de introducerea pe piaţă a businessului OLX.ro şi de creşterea acestuia şi a condus cu succes echipe şi proiecte online în cadrul Naspers, The Group şi F64, printre altele;
• Absolventă de Automatică şi Calculatoare şi pasionată de matematică, ea este convinsă că datele şi logica stau la baza unei strategii de business eficiente.
Mă energizează faptul că pot contribui la formarea unor profesionişti în domeniul digital marketing şi e-commerce şi mă motivează foarte mult faptul că îi pot sprijini pe tineri să îşi construiască o carieră cu viitor.
Profilul Ralucăi Radu a apărut în anuarul 100 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS, EDIŢIA 2022.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro