Transavia isi mareste gama de produse semipreparate
Transavia, unul dintre cei mai mari producatori locali de carne de pasare, a lansat un nou brand pe categoria de produse semipreparate, Papane.
Brandul a fost creat de compania Brandient, care s-a ocupat si de celelalte branduri ale producatorului, respectiv Fragedo (carne proaspata de pui), EllaBella (produse proaspete gata preparate) si Frateus (carnaciori de pui).
Compania de creatie s-a mai ocupat si de crearea unor branduri cum ar fi Fulga si Zuzu, ale companiei Albalact, precum si de rebrandigul companiilor Cec Bank, Dedeman, Flanco, Fabryo si altele. Brandient a elaborat strategia de pozitionare, identitate vizuala si verbala, designul de ambalaj si comunicarea de brand.
Potrivit comunicatului remis de Brandient, brandul Papane beneficiaza de o modalitate tehnologica unica de prelucrare a carnii in Romania. Patru sortimente ale gamei, snitele, nuggets, cordon belu si burger, sunt deja disponibile in cele mai mari lanturi de retail din Romania.
Transavia este unul dintre cei mai mari producatori locali de carne de pasare, cu afaceri de aproximativ 100 de milioane de euro anul trecut. Principalii jucatori de pe aceasta piata sunt Agricola International Bacau, Avicola Crevedia, Avicola Buzau si Ave Impex Satu Mare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro