Vanzarile de whisky au inghetat in primul semestru
Vanzarile importatorului de bauturi spirtoase Pernod Ricard s-au diminuat cu 10-12% in volum, dar au inregistrat o crestere a incasarilor de 10% la valoarea in lei in primul semestru al anului, comparativ cu perioada similara a anului trecut, potrivit directorului general al companiei.
Volumul de vanzari este raportat la portofoliul anului trecut si nu include vanzarile inregistrate cu vodka Absolut.
"Daca luam in calcul si vanzarile realizate de vodka Absolut, atunci suntem cu 2% peste prima jumatate a anului trecut", a precizat Tudor Furir, directorul general al Pernod Ricard Romania.
Scaderea vanzarilor este determinata de reducerea volumelor comercializate cu 20-25% in canalul HoReCa, dar si de stocurile mari pe care retailerii si le-au facut la sfarsitul anului trecut.
Si vanzarile Ballantine's, whisky-ul care aduce jumatate din incasarile importatorului, au scazut cu 10% in prima jumatate a anului. Daca stocurile ar fi fost normale, Ballantine's ar fi inregistrat o crestere de 4% in volum, potrivit estimarilor companiei.
Cu toate acestea, importatorul a raportat dupa primele 6 luni ale anului 2009 o crestere a profitului cu 69%, datorita franarii extinderilor, reducerii cheltuielilor cu marketingul si inghetarii salariilor.
Pernod Ricard a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 30 milioane euro, in crestere cu 61% fata de 2007. Principalii concurenti pe piata bauturilor alcoolice de import sunt companiile BDG Import, Cristalex, Sollers PPD si Lerida International.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro