Agenţiile de turism: Weekendul cu alegerile europarlamentare îi ţine pe tineri în ţară. „Nu s-au vândut prea multe city breakuri“
Mihaela Drăghici, PR şi manager comunicare la Eximtur: Vânzările sunt cam aceleaşi cu cele din alte perioade similare, respectiv weekenduri fără vreo sărbătoare legală, în extrasezon şi în afara vacanţelor copiilor.
Românii au preferat să rămână în ţară în weekendul 25-26 mai în loc să meargă în city break, spun antreprenorii şi proprietarii de agenţii de turism din România. Astfel, vânzările de city breakuri ale agenţiilor de turism nu au înregistrat creşteri faţă de anul trecut, iar proprietarii agenţiilor de turism sunt de părere că alegerile europarlamentare, care vor avea loc duminică, pe 26 mai, ţin românii în ţară, aceştia preferând să meargă la vot în loc să plece într-un city break.
„Nu s-au vândut prea multe city breakuri pentru weekendul 25-26 mai. Cred că oamenii şi-au dat seama că puterea este în mâinile lor şi au preferat să rămână în ţară pentru a vota. Poate s-a trezit spiritul social“, a spus pentru ZF Carmen Pavel, preşedintele agenţiei de turism J’Info Tours, una dintre cele mai mari de pe piaţă, cu afaceri de aproximativ 8 milioane de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro