Americanii de la PepsiCo o promovează pe Annie Griffith-Swain la conducerea diviziei de HR din România şi regiunea Balcanilor de Est
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare şi băuturi, şi al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa băuturilor răcoritoare din România, anunţă numirea lui Annie Griffith-Swain în funcţia de HR Director PepsiCo East Balkans.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare şi băuturi, şi al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa băuturilor răcoritoare din România, anunţă numirea lui Annie Griffith-Swain în funcţia de HR Director PepsiCo East Balkans.
„Sunt încântată să mă alătur echipei din România şi să gestionez agenda de resurse umane pentru regiunea Balcanilor de Est”, spune Annie Griffith-Swain, noul HR Director PepsiCo East Balkans.
Annie Griffith-Swain s-a alăturat PepsiCo în 2018, în Marea Britanie ca Senior HR Business Partner pentru departamentul de vânzări, ultimul rol fiind Head of HR Commercial Functions, Europe.
Înainte de a veni în PepsiCo, Annie a lucrat în companii din diverse domenii, precum telecomunicaţii şi FMCG, unde a acumulat o experienţă extinsă în recrutare, design organizaţional, managementul talentelor şi diversitate şi incluziune.
În România, PepsiCo are în portofoliu brandurile de sucuri Mirinda, 7Up, Prigat, Lipton sau Montain Dew, dar mai are şi divizia de snacks-uri, reprezentată prin Star Foods EM. PepsiCo are două fabrici de băuturi, în Dragomireşti (jud. Ilfov) şi în Covasna, dar şi o fabrică de snacks-uri în Popeşti-Leordeni (jud. Ilfov).
PepsiCo a intrat pe piaţa românească în anul 2004, dar brandul este prezent pe piaţa autohtonă încă din perioada comunistă. Pepsi a început să fie distribuit în sistem de franciză prin Quadrant Amroq Beverages din 1991, firmă ce îmbuteliază produsele, potrivit datelor de pe site-ul companiei.
În anul 2006, Quadrant Amroq Beverages a fost cumpărată de către PepsiAmericas, al doilea îmbuteliator ca mărime din lume al produselor PepsiCo, iar patru ani mai târziu, PepsiCo a cumpărat cei doi mari îmbuteliatori ai săi, PepsiAmericas şi Pepsi Bottling Group.
Portofoliul internaţional al grupului american, cu afaceri de peste 70 miliarde de dolari în 2020, include 23 de branduri ce generează fiecare, anual peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro