Aproximativ 39% din reclamaţiile Omniasig din S1 au fost întemeiate
Omniasig, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa locală a asigurărilor, a consemnat un număr de 852 de reclamaţii din partea clienţilor nemulţumiţi de gestionarea dosarelor de daună în prima jumătate a anului, iar aproximativ 39% dintre acestea au fost considerate întemeiate de Autoritatea de Supraveghere a Asigurărilor (ASF).
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.07.2013
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro