BrandTailors a înregistrat în 2011 o creştere de 20% a cifrei de afaceri
BrandTailors, companie de strategie şi design de brand, a înregistrat la finalul anului 2011, o cifră de afaceri consolidată de 895.000 de euro, în creştere cu 20% faţă de 2010, când valoarea acesteia atingea suma de 742.000 de euro. In comparaţie cu 2009, procentul de creştere a fost de peste 70%. Astfel, în ultimii doi ani, cifra de afaceri a companiei de strategie şi design de brand aproape s-a dublat.
În ciuda situaţiei dificile a pieţei şi a amprentei lăsate de contextul socio-economic asupra întregii industrii de branding, în 2011 echipa BrandTailors a dezvoltat peste 20 de proiecte, parte dintre acestea urmând a fi lansate în prima jumătate a acestui an. Tot în 2011, "valoarea serviciilor BrandTailors a fost reconfirmată de câştigarea a două premii în cadrul competiţiei globale ReBrand 100, pentru proiectele de rebranding Rarăul şi BCR Open România, şi de câştigarea unicului premiu Effie deţinut de o companie de consultanţă de brand din România, pentru programul de activare a brand-ului Rarăul", declară Beatrice Daniş, managing partner BrandTailors.
În 2012, BrandTailors îşi propune lansarea a nu mai puţin de 22 de proiecte, atât pentru clienţii consacraţi - Albalact, Kandia Dulce sau Interstar Chim - cât şi pentru companii nou-intrate în portofoliul firmei - Novation Wave, Honey Factory sau Fabryo.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro