Când dă Fashion Days, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa locală de fashion online, startul la reducerile de Black Friday
Fashion Days, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa locală de fashion online, anunţă că startul evenimentului de Black Friday de anul acesta se va da miercuri dimineaţă, pe 11 noiembrie, urmând ca perioada de reduceri să se întindă pe 3 zile.
Potrivit estimărilot reprezentanţilor businessului, anul acesta în piaţa locală de fashion vor fi plasate în cadrul evenimentului de Black Friday 502.000 de comenzi, iar în ce priveşte brandul Fashion Days, aşteptările companiei sunt de a atinge un număr de 200.000 de comenzi, în creştere cu 50% faţă de anul precedent.
Anul acesta, potrivit datelor companiei, aproape 60% dintre românii care ştiu de acest eveniment intenţionează să cumpere de Black Friday. La nivelul pieţei locale de fashion, numărul comenzilor plasate în săptămâna de Black Friday a evoluat, de la 268.000 de comenzi plasate în 2017, la 372.000 în 2019, cu o estimare de 502.000 în acest an.
„Dacă anul trecut am înregistrat aproximativ 150.000 de comenzi pe parcursul celor 3 zile de Black Friday, anul acesta estimăm că vom avea o creştere de 50% a numărului de comenzi. Contextul pandemic a adus o schimbare evidentă în comportamentul de consum al românilor şi a redefinit segmentul e-commerce, ducând la o creştere semnificativă a ponderii online din totalul pieţei de fashion – estimăm noi la peste 30% în acest final de an şi început de 2021. De asemenea, estimăm că până în seara zilei de joi, 12 noiembrie, vor fi predate curierilor pentru livrare zeci de mii de produse şi comenzi” a declarat Robert Berza, general manager Fashion Days.
Reprezentanţii afacerii anunţă reduceri de până la 80% pentru peste 1,5 milioane de produse de încălţăminte, îmbrăcăminte şi accesorii pentru femei, copii şi bărbaţi, de la circa 400 de branduri, printre care Calvin Klein, Pepe Jeans London, UGG, Diesel, EA7, Moschino sau Furla, 85% dinte produse urmând a avea, în cele trei zile de reduceri, cel mai bun preţ din an, în cazul articolelor de peste 100 de lei.
„Anul acesta estimăm cumpărături de la peste 170.000 de clienţi în perioada 11-15 noiembrie, respectiv o creştere de aproape 50% comparativ cu anul trecut. De asemenea, peste 70% din valoarea comenzilor va fi generată prin aplicaţia mobilă, procent în continuă creştere în fiecare an, dar cu precădere în 2020. Pandemia a accelerat tranziţia de la magazinele clasice spre e-commerce şi românii au descoperit beneficiile clare: câştigi timp, ai mult mai multe opţiuni de produse şi, mai ales de Black Friday, un preţ extrem de competitiv”, notează Robert Berza, General Manager Fashion Days.
Anul acesta, aproape 60% dintre românii care ştiu de acest eveniment intenţionează să cumpere de Black Friday, spun reprezentanţii companiei.
Şi pentru că zilele de Black Friday nu vin doar cele mai mari reduceri, ci reprezintă şi cea mai aglomerată perioadă pentru companie, clienţii vor avea opţiunea de a alege livrarea în cele 900 lockere easyBox răspândite la nivel naţional. „În plus, mai bine de 150.000 dintre clienţii care au un istoric bun de retur şi care achită cu cardul au parte de un serviciu exclusiv: în cazul unui retur îşi vor primi banii înapoi în cont în doar 30 de minute de la predarea produsului returnat, chiar şi în easyBox. Pentru a beneficia de acest serviciu, dar şi pentru ca totul să fie mai simplu şi mai rapid, clienţii sunt încurajaţi să plătească online prin opţiunea Pay by Click, care permite salvarea datelor cardului pentru ca plata comenzii să poată fi efectuată instant”, spun reprezentanţii companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro