Cât timp trebuie să aştepte cei care vor să cumpere o maşină electrică de la Xiaomi

Autor: Laura Buciu Postat la 01 aprilie 2024 43 afişări

Cât timp trebuie să aştepte cei care vor să cumpere o maşină electrică de la Xiaomi

Compania chineză Xiaomi îi sfătuieşte pe potenţialii cumpărători ai sedanului său electric SU7 că s-ar putea să fie puşi să aştepte între patru şi şapte luni. Acesta este un semn al cererii puternice pentru prima maşină electrică a companiei, scrie Reuters.

Producătorul de smartphone-uri şi alte produse electronice de consum a început să preia comenzi joia trecută şi a declarat că precomenzile au atins 88.898 de unităţi în primele 24 de ore.

Livrările pentru modelul standard SU7, cu un preţ de 215.900 de yuani (29.870 de dolari), ar putea dura între 18 şi 21 de săptămâni, potrivit verificărilor efectuate de Reuters pe aplicaţia auto a Xiaomi.

Livrările pentru modelul SU7 Pro ar putea dura 18-21 de săptămâni, în timp ce pentru cel mai scump model, cu un preţ de 299.900 de yuani, ar putea dura 27-30 de săptămâni.

Modelul SU7, al cărui design a atras comparaţii cu modelele de maşini sport Taycan şi Panamera de la Porsche, a fost lansat pe fondul unui război acerb al preţurilor pe cea mai mare piaţă auto din lume, unde peste 40 de mărci îşi dispută atenţia consumatorilor.

Luni, Aito, susţinută de Huawei, a oferit reduceri de până la 20.000 de yuani la noile sale SUV-uri M7 până la sfârşitul lunii aprilie, în timp ce Xpeng a oferit, de asemenea, subvenţii de până la 20.000 de yuani la SUV-ul său electric emblematic G9 pentru o perioadă limitată de timp.

În plus, Chery a anunţat că va oferi scutiri de taxe, subvenţii la schimb şi reduceri în numerar pentru unele dintre cele mai bine vândute vehicule cu motor pe benzină.

În timp ce piaţa este dificilă pentru noii veniţi, analiştii au remarcat că Xiaomi are buzunare „mai adânci” decât multe startup-uri din domeniul vehiculelor electrice şi că expertiza sa în domeniul smartphone-urilor îi conferă companiei un avantaj în ceea ce priveşte tablourile de bord inteligente - o caracteristică apreciată de consumatorii chinezi.

În cadrul campaniei de lansare a vânzărilor, Xiaomi a lansat, de asemenea, două versiuni speciale ale maşinii, denumite „Founder's Edition”, care sunt însoţite de cadouri gratuite, cum ar fi frigidere.

Primele 5.000 de astfel de maşini s-au vândut imediat.

O a doua rundă de vânzări Founder's Edition a fost deschisă, dar nu a fost imediat clar câte vor fi vândute.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
xiaomi,
maşină,

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.