Câte o nouă cafenea la fiecare 15 ore pentru următorii patru ani. Aşa arată planul unuei companie gigant pentru a încerca să domine piaţa din China
Starbucks a anunţat un plan curajos care are ca scop triplarea veniturilor din China în următorii cinci ani, într-un moment în care majoritatea corporaţiilor americane se tem că tensiunile comerciale dintre SUA şi China le-ar putea încurca planurile în a doua cea mai mare economie din lume, potrivit Fortune.
Starbucks plănuieşte să treacă prin conflictul comercial concentrându-se pe angajaţii din China şi pe baza de clienţi, a transmis Kevin Johnson, CEO-ul companiei.
Gigantul cafelei a expus un plan prin care atacă supremaţia KFC în cursa de a deveni lanţul din sectorul alimentar cu cea mai rapidă extindere pe piaţa din China.
Compania plănuieşte să deschidă câte o nouă locaţie Starbucks la fiecare 15 ore până în 2022 pentru a-şi atinge acest scop. Plănuieşte să ajungă la 6.000 de locaţii pe piaţa din China până în 2022, comparativ cu ţinta anterioară, de 5.000 de cafenele până în 2021.
„China oferă o gamă largă de oportunităţi”, a declarat Johnson. „Nu putem controla ce se întâmplă la nivel geopolitic. Nu suntem imuni acestor schimbări, dar abordăm o perspectivă de creştere pe termen lung”.
Votul de încredere vine în contextul în care peste 120 de companii americane şi grupuri de business se aliniază pentru a se opune planului administraţiei Trump de a impune tarife pe bunuri chinezeşti în valoare de 50 de miliarde de dolari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro