Ce îi sfătuiesc reprezentanţii lanţului de retail dm drogherie markt România pe consumatori în perioada aceasta

Autor: Andra Stroe Postat la 23 martie 2020 334 afişări

Ce îi sfătuiesc reprezentanţii lanţului de retail dm drogherie markt România pe consumatori în perioada aceasta

Potrivit Ivanei Martináková, CEO al dm drogherie markt România, în perioada aceasta nu este necesară o aprovizionare abundentă din partea consumatorilor. „Recomandăm oamenilor să trateze cumpărăturile cu calm şi responsabilitate. Stocurile noastre sunt asigurate pentru următoarea perioadă, iar dacă se întâmplă ca în unele zile să se termine unele produse din magazine, cu siguranţă stocurile se vor reface în următoarele 48 – 72 ore. Credem că este un moment bun în care să conştientizăm că este necesar să lucrăm împreună pentru a depăşi situaţia cu care ne confruntăm la nivel mondial. Prevenţia şi protecţia chiar pot face o diferenţă semnificativă.”

Ea spune că, de altfel, majoritatea clienţilor nu fac excese atunci când vine vorba de cumpărături din magazinele dm. „Clienţii noştri înţeleg nevoia unui consum responsabil şi faptul că stocurile din magazine se refac periodic. Totuşi, am observat o creştere cu aproximativ 14%, atunci când vorbim despre valoarea bonului mediu, venită pe fondul nevoii de a se pregăti pentru o perioadă în care vor petrece mai mult timp la domiciliu.” În ceea ce priveşte comportamentul consumatorului, executivul companiei spune că aceştia abordează acum procesul de achiziţie oarecum diferit. „Merg direct la categoriile de produse pe care şi-au propus să le cumpere, de multe ori venind cu o listă prestabilită. Apelează la ajutor din partea personalului din magazin, pentru a ajunge într-un timp cât mai scurt la rafturile cu produsele de care au nevoie. De multe ori, poartă conversaţii telefonice cu alţi membri ai familiei, pentru a se asigura că iau tot ce au nevoie şi alţii. Petrec mai puţin timp descoperind produse şi oferte noi, cumpărăturile lor fiind mai mult bazate pe nevoi imediate sau realizate cu scopul de a se pregăti pentru perioade în care nu vor părăsi locuinţa pentru o vreme.”

Urmărind evoluţia nivelului de achiziţii pentru anumite produse specifice (dezinfectanţi, produse de curăţare, produse de igienă), atât din mărcile proprii, cât şi dintre cele partenere, reprezentanţii dm au luat o serie de măsuri, precum creşterea stocului pentru categoriile de produse căutate cu preponderenţă în această perioadă, o mai bună organizare a distribuţiei şi o comunicare eficientă cu partenerii şi cu echipa companiei. „De asemenea, monitorizăm în mod constant evoluţia stocurilor, pentru a putea preîntâmpina cazurile în care am rămâne fără produse în stoc. Până în prezent, gestionăm bine situaţia, cu ajutorul infrastructurii interne, dar şi a partenerilor noştri.” Pentru protejarea angajaţilor, Martináková spune că au implementat „work from home” pentru angajaţii a căror activitate permite acest lucru. „Spaţiile sunt igienizate frecvent. Am plasat în fiecare punct de lucru dezinfectant (pentru angajaţi şi clienţi), dar şi mănuşi de unică folosinţă. Desigur, având în vedere contextul actual căutăm/analizăm/implementăm constant măsuri suplimentare pentru sporirea protecţiei colegilor şi clienţilor noştri. Se oferă zile libere angajaţilor cu copii până în 12 ani. Programele de dezvoltare personală şi profesională, întâlnirile, sau delegaţiile, în funcţie de necesitatea lor, se vor amâna sau vor fi ţinute online, iar deplasările în străinătate se vor anula. La fel ca în orice altă perioadă, persoanele care prezintă orice simptom de răceală sau nu se simt bine din alte motive de sănătate sunt încurajate să stea acasă pentru a se reface complet.”

Raportat la contextul actual, al răspândirii pandemiei de coronavirus, în vânzările companiei se observă o creştere mai mare decât de obicei, vânzările atingând, în anumite zile din luna aceasta, „un trend ascendent, cu până la 70% raportat la martie 2019. Ianuarie şi februarie s-au situat peste media de creştere a ultimelor luni. Într-adevăr, la produsele de igienă personală se vede o mărire spectaculoasă a vânzărilor. Săpunurile, gelurile de duş, dezinfectanţii sunt cele mai cumpărate în această perioadă, însă şi suplimentele alimentare, vitamina C, produsele pentru imunitate, alimentele de bază, conservele, hârtia igienică, scutecele, şerveţelele, produsele pentru copii sunt la mare trecere.”

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
perioada,
consumatori,
romania

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.