Ce mai învaţă executivii la programele de MBA: cum să îi lase pe angajaţi să preia iniţiativă şi să reducă din costurile cu managerii
Managementul inovării, un concept menit să genereze venituri din proiectele inovative din organizaţii devenit popular cu precădere în ultimii ani, a ajuns să fie o preocupare constantă a executivilor de top, care învaţă la programele de tip MBA cum să acorde mai multă autonomie angajaţilor care nu au funcţii manageriale.
“Managementul inovării introduce o abordare nouă în management, care este complet diferită de cele existente. Aceasta se bazează pe responsabilizarea angajaţilor la un nivel fără precedent şi implică o descentralizare radicală. Când este comparat cu alte tipuri de inovaţii din companii, managementul inovării se remarcă prin faptul că are o contribuţie semnificativă la dezvoltarea avantajelor competitive şi sustenabile”, a spus Stelios Kehaghias, Director of Training & Development /Industrial Liaison of the Executive Development Centre în cadrul şcolii de afaceri City College, International Faculty of the University of Sheffield.
Unul dintre efectele pe care le are aplicarea noţiunilor de management al inovării în organizaţii este reducerea costurilor cu angajaţii din management şi creşterea nivelului de loialitate din organizaţie. “Întrucât sunt mai puţini manageri în organizaţie într-o abordare de management al inovării, costurile sunt reduse, iar companiile au astfel posibilitatea de a-şi plăti mai bine angajaţii de pe nivelurile mai joase.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro