Ce putem face pentru a traversa mai bine noua criză. Ioan Popa, Transavia: Trebuie să te concentrezi şi pe partea de costuri, nu doar pe preţurile la care vei vinde produsele

Autor: Mădălina Dediu Panaete Postat la 01 iulie 2022 105 afişări

Ioan Popa, preşedintele şi fon­datorul grupului Transavia, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa cărnii, spune că în momente de criză fie apar probleme grave, fie apar oportunităţi, iar comporta­mentul echipei Transavia a fost unul în care întotdeauna s-a asigurat că în orice moment businessul funcţio­nează la cei mai buni parametri.

Ce putem face pentru a traversa mai bine noua criză. Ioan Popa, Transavia: Trebuie să te concentrezi şi pe partea de costuri, nu doar pe preţurile la care vei vinde produsele

Ioan Popa, preşedintele şi fon­datorul grupului Transavia, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa cărnii, spune că în momente de criză fie apar probleme grave, fie apar oportunităţi, iar comporta­mentul echipei Transavia a fost unul în care întotdeauna s-a asigurat că în orice moment businessul funcţio­nează la cei mai buni parametri.

„Criza pe noi ne-a găsit într-un moment bun, în care ne-am negociat preţurile la energie, ne-am făcut stocuri de materii prime, ne-am negociat şi preţurile la anumite componente pe care le cumpărăm în decursul unui an. Când faci business, trebuie să te concentrezi şi pe partea de costuri, nu doar pe partea preţul la care vei vinde produsele, pentru că asta nu depinde doar de tine”, a declarat Ioan Popa.

De altfel, Transavia este una dintre companiile care a trecut cu bine peste criza din 2008 şi care a crescut an de an, atunci când mulţi antreprenori şi-au văzut businessurile prăbuşindu-se.

Ioan Popa adaugă că, în acest an şi până la finalul anului viitor, îşi propune să realizeze investiţii în energia verde, astfel încât compania să-şi asigure tot consumul de care este nevoie.

„Facem investiţii în spaţii de depozitare, atât la materii prime, cât şi produs finit. Acest lucru a apărut exact din impedimentele care au loc în lanţul de aprovizionare şi de desfacere”.

Grupul Transavia a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 953 de milioane de lei, în creştere cu 18% faţă de anul precedent. De asemenea, investiţiile din 2021 au fost în creştere faţă de anul 2020, în valoare de 99 de milioane de lei, faţă de 77 de milioane de lei, conform informaţiilor oferite de reprezentanţii grupului. Grupul numără aproximativ 2.300 de angajaţi.

Transavia este unul dintre cele mai puternice businessuri de familie româneşti, cu o experienţă de 30 de ani pe piaţă. Grupul are 28 de ferme de creştere a păsărilor, localizate în opt judeţe din România, în Alba, Cluj, Sibiu, Braşov, Timiş, Mureş, Harghita şi Caraş-Severin, având o suprafaţă de teren agricol cumulată de 10.000 de hectare, potrivit informaţiilor furnizate anterior de companie.

De asemenea, Transavia are patru ferme de producţie de cereale, o fabrică de nutreţuri combinate cu o capacitate de producţie a furajelor de 250.000 tone/an, trei abatoare şi o fabrică de procesare a cărnii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
criza,
costuri,
preturi,
produse,
vanzare,
traversare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.