Cea mai proastă companie aeriană din lume: ”Vremea este cauza întârzierilor”
Operatorul de zboruri comerciale low-cost Jetstar Airways, din Australia, a primit atributul de cea mai proastă linie aeriană din lume, după ce a primit o stea din cinci pentru gradul de satisfacţie a clienţilor, potrivit unui articol publicat de independent.co.uk. 37,2% din pasagerii Jetsar s-au plâns de întârzieri referitoare la zborurile lor - cu un timp aşteptare mediu de patru ore după ora de decolare programată.
Studiul internaţional a fost organizat de compania de cercetare Choice precum şi de alte 10 grupuri axate pe cercetări referitaore la satisfacţia clienţilor şi a avut 11.273 de respondenţi. Principalul rival al Jetstar, Tigerair, nu a fost inclus în cercetare, deoarece nu existau suficient de multe răspunsuri de la respondenţi referitaore la acesta. ”Choice pare să se bucure de criticile aduse operatorilor aerieni fără să înţeleagă standardele de siguranţă cu care operăm şi fără să recunoască rolul operatorilor low-cost în a face călătoriile mai accesibile pentru milioane de australieni. (...) Există multe lacune în cea mai recentă cercetare a Choice, inclusiv faptul că l-au lăsat afară pe principalul nostru competitor, Tiger, fiindă nu au colectat suficiente răspunsuri, astfel că veridicitatea cercetării este chestionabilă.
Ştim cât de important este să ne ducem clienţii la destinaţie la timp şi că există loc de îmbunătăţiri, iar echipa noastră face multe eforturi în această direcţie. Vremea este cauza întârzierilor, mai ales în destinaţiile tropicale în care operăm; vom pune întotdeauna siguranţa înaintea programului.”, a declarat pentru Daily Mail Australia un purtător de cuvânt al companiei aeriene Jetstar.