Cele mai puternice 10 branduri româneşti sunt evaluate la peste 3,5 mld. euro
Clasamentul celor mai valoroase 10 branduri româneşti, realizat de compania Brand Finance, a suferit puţine modificări în 2019, singurul nume nou în top fiind Rompetrol, care a înlocuit BCR.
Cele mai puternice 10 mărci româneşti sunt evaluate la peste 3,5 mld. euro, nouă dintre branduri înregistrând creşteri în valoare, singura scădere fiind postată de Electrica - minus 8%. Clasamentul a suferit puţine modificări, mai exact câteva urcări şi coborâri. Singurul nume nou în top fiind Rompetrol care a înlocuit BCR.
Podiumul rămâne însă neschimbat, cu Dacia pe primul loc, urmată de eMAG şi Dedeman. Producătorul auto de la Mioveni este singura marcă locală de peste 1 mld. euro, în timp ce retailerul online eMAG a ajuns la peste 500 milioane de euro după o creştere puternică de 27,5%. Dacia este şi unul dintre puţinele branduri româneşti prezente în clasamentele globale ó fiind clasată pe locul 59 în clasamentul Brand Finance Auto 100 2019.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro