Cele mai puternice 10 branduri româneşti sunt evaluate la peste 3,5 mld. euro

Postat la 13 iunie 2019 364 afişări

Clasamentul celor mai valoroase 10 branduri româneşti, realizat de compania Brand Finance, a suferit puţine modificări în 2019, singurul nume nou în top fiind Rompetrol, care a înlocuit BCR.

Cele mai puternice 10 branduri româneşti sunt evaluate la peste 3,5 mld. euro

Cele mai puternice 10 mărci româneşti sunt evaluate la peste 3,5 mld. euro, nouă dintre branduri înregistrând creşteri în valoare, singura scădere fiind postată de Electrica - minus 8%. Clasamentul a suferit puţine modificări, mai exact câteva urcări şi coborâri. Singurul nume nou în top fiind Rompetrol care a înlocuit BCR.

Podiumul rămâne însă neschimbat, cu Dacia pe primul loc, urmată de eMAG şi Dedeman. Pro­du­cătorul auto de la Mioveni este singura marcă locală de peste 1 mld. euro, în timp ce retai­lerul online eMAG a ajuns la peste 500 milioane de euro după o creştere puternică de 27,5%. Dacia este şi unul dintre puţinele branduri româneşti pre­zente în clasamentele globale ó fiind clasată pe locul 59 în clasamentul Brand Finance Auto 100 2019.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
branduri,
evaluare,
bcr,
brand,
clasament

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.