Care sunt planurile uneia dintre cele mai mari agenţii de turism online din România pentru vara aceasta
Agenţia de turism online Vola.ro îşi propune ca până în luna august 2019, la peste un deceniu de la lansare, să ajungă la jumătate de milion de clienţi. În 2018, compania a avut o cifră de afaceri de aproximativ 9.2 milioane de euro, în creştere cu 33% faţă de 2017.
La finalul anului 2018 peste 440.000 de români şi-au cumpărat bilete de avion folosind Vola.ro. Conform unui studiu Mercury Research realizat în luna aprilie a acestui an, Vola.ro este cea mai utilizată agenţie de turism online din România, cu o cotă de piaţă de 60%, spun reprezentanţii companiei.
În 2018 Vola.ro avut o cifră de afaceri în creştere cu 33% faţă de 2017. Perspectivele sunt pozitive pentru prima jumătate a anului: de la începutul anului şi până acum, echipa Vola.ro a emis peste 160.000 de bilete de avion, iar cele mai cerute destinaţii rămân marile oraşe europene, unde românii călătoresc la studii sau serviciu. Londra, Madrid, Paris, Roma, rămân cele mai căutate destinaţii.
Turiştii români caută un bilet de avion o dată la 2 secunde folosind site-ul agenţiei, jumătate dintre ei rezervându-şi biletul de avion pe un dispozitiv mobil.
Indiferent că este vorba despre turiştii care rezervă online sau offline, în topul produselor turistice achiziţionate de aceştia se află biletele de avion şi cazările la hoteluri. Transferurile la sau de la aeroport şi serviciile de rent-a-car sunt cel mai puţin căutate de români. Reprezentanţii Vola.ro remarcă faotul că în cei 12 ani de activitate compania a fost martora migrării industriei din offline spre online, turiştii fiind din ce în ce mai exigenţi în a-şi oferi încrederea unui agent de turism.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro