CNA: Campania pentru PE, "pe bani" în emisiunile de promovare şi în spoturile electorale - oficial
Candidaţii la alegerile pentru Parlamentul European (PE) se vor putea exprima, contra cost, în emisiunile de promovare electorală şi în spoturile electorale difuzate de televiziunile şi radiourile private, dar vor avea acces gratuit la posturile publice, potrivit unei Decizii adoptate joi de CNA.
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a adoptat, în şedinţa de joi, Decizia privind regulile de desfăşurare în audiovizual a campaniei electorale pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European.
Decizia a fost adoptată de membrii CNA cu unanimitate de voturi (Laura Georgescu, Viorel Vasile Buda, Florin Gabrea, Narcisa Iorga, Monica Gubernat, Christian Mititelu, Cristina Trepcea şi Răsvan Popescu) şi va intra în vigoare după publicarea sa în Monitorul Oficial.
Potrivit Deciziei CNA, campania electorală pe posturile de radio şi de televiziune, publice şi private, va începe pe 25 aprilie, ora 00.00, şi se va încheia pe 24 mai, ora 7.00.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA