Compania care a inventat termenul de "reţea socială" vrea să atace supremaţia Facebook. Traficul a crescut cu 500% anul trecut
Facebook este accesat în fiecare zi de peste un miliard de oameni, iar acest lucru a dus, inevitabil, la scăderea traficului generat de celelalte reţele sociale disponibile. Una dintre cele mai afectate companii de creşterea Facebook este MySpace, reţeaua socială care a popularizat acest termen în urmă cu mai bine de un deceniu.
Cu toate că MySpace nu mai este atât de populară, noii săi proprietari reuşesc încă să genereze venituri considerabile datorită bazei de date a persoanelor înregistrate.
Compania de online advertising Specific Media a achiziţionat MySpace în 2011 pentru 35 de milioane de dolari, la doar şase ani după ce News Corp. achiziţionase reţeaua socială pentru 580 de milioane de dolari. Ruport Murdoch, maganatul american ce deţine News Corp., a declarat într-un interviu că MySpace a fost "o greşeală foarte scumpă".
Specific Media a reuşit însă să transforme site-ul într-o afacere destul de profitabilă. Printr-un proces de rebranding şi reorientarea către un conţinut multimedia, Specific Media a adus o creştere de 469% a traficului pe MySpace în anul 2014, cea mai mare înregistrată de o reţea socială, scrie Business Insider.
Vânzarea spaţiilor publicitare a devenit astfel extrem de eficientă, iar reprezentanţii Specific Media se aşteaptă la rezultate bune şi pentru anul în curs.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro