Compania românească Retargeting.biz devine partenerul gigantului francez PrestaShop
După patru ani în care s-a dedicat dezvoltării pieţei de eCommerce din România şi CEE, compania românească Retargeting.biz, lansată de antreprenorul Rareş Bănescu, a
a devenit primul partener din România al companiei PrestaShop, a doua cea mai utilizată platformă de eCommerce open source din lume.
Împreună cu PrestaShop, Retargeting.biz va pune accentul pe dezvoltarea pieţelor din Europa de Est şi de Vest, mai exact Spania şi Italia. Parteneriatul cu PrestaShop conferă softului Retargeting.biz o vizibilitate mult mai mare în rândul magazinelor online dezvoltate pe platforma Prestashop, plus deschiderea pe pieţele din Italia şi Spania.
În urma partneriatului, unul dintre cele mai importante beneficii ale magazinelor online realizate în PrestaShop este că plugin-ul Retargeting este listat direct in marketplace-ul PrestaShop şi poate fi instalat doar din câteva click-uri. Cu ajutorul plugin-ului Retargeting, magazinele online îşi pot creşte vânzările prin automatizarea campaniilor de digital marketing.
Un prim proiect realizat de Retargeting.biz şi PrestaShop a fost organizarea evenimentului PrestaShop Day Milan 2019, organizat pe 26 septembrie în Milano. La eveniment au participat 35 de public speakers, 800 experţi în marketing-ul digital şi s-au desfăşurat 26 conferinţe şi workshop-uri, plus sesiuni de pitching, ce au avut ca scop transformarea ideilor în proiecte de eCommerce de succes şi accelerarea start-up-urilor deja lansate prin strategii create de experţi în domeniu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro