Companiile isi pot ridica direct de la Raiffeisen certificatul digital de semnatura electronica
Companiile cliente ale Raiffeisen Bank Romania pot obtine certificatul digital de semnatura electronica printr-un singur drum la banca, spre deosebire de procedura standard, care presupune si o certificare la notar, informeaza banca.
Clientii persoane juridice au nevoie doar de o copie a cartii de identitate, cu care vin la o agentie a bancii spre a semna un contract, iar in cel mult 5 zile lucratoare vor primi certificatul de semnatura electronica. Lista agentiilor care ofera certificatul de semnatura electronica este disponibila pe site-ul bancii.
Semnatura electronica poate fi folosita pentru orice document in format digital. Documentul electronic capata astfel valoarea unui document oficial clasic, semnat pe hartie. La accesarea fondurilor europene, de exemplu, semnatura electronica este o obligatie.
In Romania, in a doua jumatate a anului, contribuabilii vor putea folosi declaratii electronice (semnate digital) in relatia cu Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Inspectoratul Teritorial de Munca, Oficiul National al Registrului Comertului, Monitorul Oficial, Depozitarul Central, Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare, Casa de Asigurari de Sanatate, Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private si autoritatile contractante din cadrul Sistemului Electronic de Achizitii Publice.
Raiffeisen Bank Romania are o retea de 542 de agentii in toata tara care deservesc aproximativ 2 milioane clienti persoane fizice, 100.000 de IMM-uri si peste 6.800 corporatii mari si medii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro