CONFERINŢA RoNewMedia. Motoarele de căutare prezintă răspunsuri relevante pentru doar 50% dintre căutările online ale românilor
Motoarele de căutare găsesc răspunsuri relevante pentru doar 50% dintre căutările online ale românilor, în condiţiile în care aceste "match-uri" determină, de exemplu, decizia de achiziţionare a unui bun sau a unui serviciu, susţine Dan Bulucea, country manager Google România.
"Sunt miliarde de căutări. Noi încercăm să înţelegem ce îşi doresc utilizatorii. Căutările pe care le fac atunci când se uită după anumite produse diferă în funcţie de industrie, dar determină decizia de achiziţie", a mai explicat şeful Google România în cadrul evenimentului RoNewMedia.
Pentru a ilustra felul în care web-ul îţi poate fi de folos, Dan Bulucea le-a prezentat celor din sală un scenariu de tipul "boy meets girl". Două persoane îşi stabilesc o întâlnire. Acasă, fiecare începe pregătirile. Ea îşi caută o rochie pe internet şi şi-o comandă. El primeşte de la nişte prieteni buni un clip amuzant al unei campanii publicitare. În timp ce îl vizionează, cumpără, tot online, flori pentru ea. Astfel, cumpărăturile ajung să nu mai fie făcute de la cel mai apropiat magazin, spune Bulucea.
În prezent, în România doar 15% dintre căutările de fashion oferă răspunsuri relevante, iar în cazul cărţilor online procentul este chiar mai mic, de numai 10%, a adăugat şeful Google România.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro