Cristina Costăchescu este noul director de marketing al Altex România
Cristinei Costăchescu a fost recent numită în poziţia de director de marketing în cadrul retailerului electro-IT Altex. Ea este responsabilă de coordonarea strategiilor de marketing pentru brandurile din portofoliul Altex România şi de a dezvolta şi implementa 360° conceptul Omni-channel.
Cristina Costăchescu are o experienţă de management de peste un deceniu şi jumătate în marketing şi vânzări. De-a lungul carieriei sale, Cristina Costăchescu a lucrat în companii precum Romtelecom, Telemobil şi UPC România, ocupând de-a lungul timpului poziţii precum cele de sales manager, marketing communication manager, brand development manger şi mai apoi director de marketing.
Numirea Cristinei Costăchescu urmăreşte consolidarea unei direcţii de business clare de a dezvolta experienţa de achiziţie, de la zona de retail clasic, către cea de omni-channel. ”Revoluţia omni-channel este o formă a viitorului în care deja am luat startul, în care tehnologia deţine supremaţia şi în care clienţii au nevoie de mult mai mult decat suport în achiziţie, au nevoie de experienţe superioare şi captivante în toate punctele de interacţiune cu brandurile noastre”, a declarat Cristina Costăchescu, director de marketing în cardul Altexs România.
“Compania se află într-o etapă importantă de dezvoltare şi implementare a strategiei omni-channel”, a declarat Dan Ostahie, preşedinte şi CEO Altex România.
Reţeaua are peste 90 de magazine şi aproximativ 2.000 de angajaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro