Cristina Costăchescu este noul director de marketing al Altex România

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 30 septembrie 2014 1206 afişări

Cristina Costăchescu este noul director de marketing al Altex România

Cristinei Costăchescu a fost recent numită în poziţia de director de marketing în cadrul retailerului electro-IT Altex. Ea este responsabilă de coordonarea strategiilor de marketing pentru brandurile din portofoliul Altex România şi de a dezvolta şi implementa 360° conceptul Omni-channel.

Cristina Costăchescu are o experienţă de management de peste un deceniu şi jumătate în marketing şi vânzări. De-a lungul carieriei sale, Cristina Costăchescu a lucrat în companii precum Romtelecom, Telemobil şi UPC România, ocupând de-a lungul timpului poziţii precum cele de sales manager, marketing communication manager, brand development manger şi mai apoi director de marketing.

Numirea Cristinei Costăchescu urmăreşte consolidarea unei direcţii de business clare de a dezvolta experienţa de achiziţie, de la zona de retail clasic, către cea de omni-channel. ”Revoluţia omni-channel este o formă a viitorului în care deja am luat startul, în care tehnologia deţine supremaţia şi în care clienţii au nevoie de mult mai mult decat suport în achiziţie, au nevoie de experienţe superioare şi captivante în toate punctele de interacţiune cu brandurile noastre”, a declarat Cristina Costăchescu, director de marketing în cardul Altexs România.

“Compania se află într-o etapă importantă de dezvoltare şi implementare a strategiei omni-channel”, a declarat Dan Ostahie, preşedinte şi CEO Altex România.

Reţeaua are peste 90 de magazine şi aproximativ 2.000 de angajaţi.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
altex,
Ostahie
/actualitate/cristina-costachescu-este-noul-director-de-marketing-al-altex-romania-13357809
13357809
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.