Cum a reuşit o familie din Cluj să îşi crească firma începută cu o casă de marcat luată la reduceri şi un spaţiu închiriat pe datorie până la venituri anuale de zeci de milioane de euro
„A fost la început foarte greu, dar atunci eram tineri, nu se punea problema să renunţăm, iar mai târziu eram cu prea mulţi după noi.
E un domeniu în care ştii când începi, dar nu ştii când termini”, descrie Lucia Morariu, cofondator al Eximtur, începuturile afacerii pe care o conduce împreună cu soţul său.
• Împreună cu soţul său, Radu Morariu, a pus, în 1993, bazele Eximtur din Cluj-Napoca.
• Spune că a început afacerile cu o casă de marcat cumpărată de la reduceri şi un spaţiu închiriat pe datorie în holul unui hotel din Cluj-Napoca.
• A fost secretar de stat în Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale; timp de doi ani, a fost şi preşedinte al Patronatului Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT).
• Eximtur este în prezent una dintre cele mai mari companii de pe piaţa de profil.
Volum vânzări (2017): 245,7 mil. lei
Număr de angajaţi: 151
Profilil Luciei Morariu a apărut în cea mai recentă ediţie a catalogului 100 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DE BUSINESS.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro