Dana Bănică, master francizat Logiscool: Dacă ai un concept clar definit şi o viziune coerentă, reuşeşti să transmiţi povestea, atunci francizarea şi scalarea nu este o problemă
Dana Bănică, master francizat Logiscool, susţine că un brand poate fi francizat şi poate creşte pe o piaţă nouă dacă are un concept clar şi o viziune coerentă.
„Când duci un brand pe o piaţă nouă, unde nu are o imagine, este important cum spui povestea brandului. Dacă ai un concept clar definit şi o viziune coerentă, şi reuşeşti să transmiţi povestea, atunci francizarea şi scalarea nu sunt o problemă”, a spus Dana Bănică, master francizat Logiscool, în cadrul conferinţei Franchise Connection 2019.
Având un concept valoros a prins foarte bine pe piaţa locală. Modelul de franciză se potriveşte foarte bine, pentru că ai o platformă, curiculă şi cursuri care sunt replicate în toate unităţile. Este o misiune să facem educaţia digitală accesibilă copiilor şi să o facem într-un mod atractiv pentru copii.
Logiscool este o şcoală dezvoltată în sistem de tip franciză unde elevi cu vârste cuprinse între 7 şi 17 ani învaţă de la nivel începător noţiuni de programare. Conceptul a fost prezentat în România la prima ediţie din 2017 a forumului de francize, organizat de ZF şi francize.ro.
Aş sfătui persoanele care vor să devină antreprenori să vadă dacă produsul este valabil şi dacă este dispus să treacă prin procesurizarea businessului, care este destul de complicată (dureroasă). Să se uite şi spre piaţa francizelor şi să hotărască apoi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro