Der Spiegel: Barterele au devenit un fenomen social în uma crizei
Criza financiară a transformat barterele dintr-un trend de nişă într-un fenomen social care poate căpăta amploare în continuare, schimbul de produse şi utilizarea în comun a maşinilor, bicicletelor sau chiar a hainelor fiind pe cale să devină la fel de obişnuită ca shopping-ul, potrivit Der Spiegel.
În Germania, antreprenorii care au observat devreme acest trend au început deja să organizeze evenimente unde facilitează o formă de barter între participanţi.
La aşa-numitele petreceri de schimb, participanţii plătesc o taxă de intrare şi aduc hainele, genţile sau pantofii de care nu mai au nevoie, în schimbul cărora primesc monede de la organizatori. Articolele adunate sunt apoi sortate de persoane cu experienţă în retail într-un spaţiu care seamănă cu un magazin, unde participanţii pot utiliza monezile primite anterior pentru a-şi cumpăra produse "noi".
Pentru a evita neplăcerile, organizatorii nu primesc decât articole de marcă.
În aşteptarea pregătirilor, invitaţii petrec câteva ore petrecând cu muzică şi cocktailuri.
Astfel de evenimente au apărut în urma crizei financiare pentru a oferi consumatorilor o alternativă la shopping-ul tradiţional.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro