Elon Musk creşte preţul vehiculelor Tesla în încercarea de a păstra mai multe magazine deschise
Elon Musk schimbă în ultimul moment strategia de retail a Tesla şi păstrează majoritatea magazinelor companiei deschise, în timp ce alege să majoreze preţurile vehiculelor electrice, pentru a transfera costul de business, potrivt Bloomberg.
Tesla va creşte preţul vehiculelor în medie cu 3% după ce a regândit un plan pe care l-a anunţat public în urmă cu mai puţin de două săptămâni – prin care urma să închidă o parte din magazinele companiei.
În cadrul unui articol pe blogul companiei, Tesla a anunţat că jumătate dintre locaţiile care trebuiau să fie închise, vor rămâne totuşi deschise.
Raţionamentul din spatele deciziei de ultim moment nu este explicat în cadrul articolului.
Cu toate acestea, schimbarea de strategie pare logică în contextul în care decizia iniţială luase prin surprindere foarte mulţi angajaţi ce urmau a fi afectaţi, iar investitorii şi analiştii se temeau că aceste măsuri de reducere a costurilor şi modul în care au fost anunţate ar putea trimite semnale negative în piaţă referitoare la volumul de vânzări şi la cash-ul companiei.
„Această aparent spontană dar dramatică schimbare a deciziei nu transmite totuşi prea multă încredere”, spune Joe Spak, analist în cadrul RBC Capital Markets.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro