Flanco: Vânzările de notebook-uri, console şi televizoare sunt pe plus. În oraşele mari traficul scade puternic, în celelalte nu e acelaşi impact
Retailerul de electroIT Flanco, cu afaceri anuale de 1,2 mld. lei şi peste 150 de magazine, spune că vânzările de notebook-uri au crescut cu circa 30% dat fiind că tot mai multe companii cumpără laptopuri pentru a-şi echipa angajaţii astfel încât aceştia să poată lucra de acasă. Până acum, piaţa era pe zero, spune Dragoş Sîrbu, directorul general al companiei.
Retailerul de electroIT Flanco, cu afaceri anuale de 1,2 mld. lei şi peste 150 de magazine, spune că vânzările de notebook-uri au crescut cu circa 30% dat fiind că tot mai multe companii cumpără laptopuri pentru a-şi echipa angajaţii astfel încât aceştia să poată lucra de acasă. Până acum, piaţa era pe zero, spune Dragoş Sîrbu, directorul general al companiei.
“Alte categorii care au crescut sunt consolele video care au un plus de 40-50%, sunt cumpărate pentru copiii care stau acasă în această perioadă. De asemenea, vânzările de televizoare sunt pe plus 15-20% după ce în lunile anterioare piaţa nu posta creşteri. În perioda aceasta, oamenii se reîntorc către televiziuni, creşte audienţa”, spune executivul.
La polul opus, au scăzut vânzările de electrocasnice mari şi acelaşi este şi cazul telefoanelor mobile, mai ales al smartphone-urilor. În cazul electrocasnicelor mici, evoluţiile sunt diferite.
“Creşte după doi ani piaţa maşinilor de făcut pâine, dar scad vânzările de produse de îngrijire personală.”
Dragoş Sîrbu spune că în magazine se vede o scădere puternică a traficului în oraşele mari, în frunte cu Bucureştiul, Braşovul, Constanţa şi Timişoara, pe când în urbele mici şi medii impactul nu este acelaşi.
“În oraşe precum Sebeş, Târgu Mureş sau Târgu Secuiesc nu este veselie în achiziţii, ţnsă există totuşi creşteri normale de vânzări pentru această perioadă. Ţinând cont de situaţia actuală, rezultatele noastre sunt bune.”
Traficul scăzuse per tot în cadrul Flanco săptămâna trecută cu 15-20%, însă ieri declinul a ajuns la 30%. Vânzările au scăzut în această perioadă mai puţin decât traficul semn că au venit doar cei care voiau să cumpere ceva.
“În ultima perioadă vedem însă că se armonizează scăderea vânzărilor cu cea a traficului, deci declinul este similar. În paralel, online-ul creşte, însă dat fiind că el reprezintă doar 18% din business, avansul nu este suficient să acopere scăderea din offline.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro