FlorideLux deschide cu 45.000 de euro prima franciză offline, în Braşov - FOTO
Grupul FlorideLux.ro a deschis prima franciză offline din România, în Braşov, în urma unei investiţii ce va ajunge la 45.000 de euro până la sfârşitul acestui an şi are în plan 50 de francize deschise până la finalul lui 2015, informează un comunicat remis, joi, agenţiei MEDIAFAX.
Până acum au fost investiţi 30.000 de euro, atât în amenajări, cât şi în produse, iar reprezentanţii florăriei estimează că investiţia se va amortiza în cel de-al doilea an de activitate.
FlorideLux aduce un nou concept pe piaţa florăriilor din Braşov, acela de flowers and gifts shop, un loc unde pot fi găsite, pe lângă florile clasice, aranjamente florale şi o gamă variată de cadouri pentru diverse ocazii, cuvântul cheie pentru a defini aceste produse fiind calitatea.
"Am ales Braşovul pentru deschiderea primei francize offline deoarece este un oraş dezvoltat, are o rată mică a şomajului şi un venit mare pe cap de locuitor, iar dezvoltarea turismului şi clienţii pe care îi avem deja în zonă ne dau încredere că este o zonă cu un potenţial foarte mare", a declarat Marius Dosinescu, CEO şi fondator al florăriilor FlorideLux.
Mai mult, cererile de francizare din judeţul Braşov au fost mai mari decât în cazul altor judeţe, ceea ce a dovedit un apetit ridicat al braşovenilor pentru investiţiile în industrii creative şi, automat, un potenţial mare de dezvoltare al pieţei. Nu în ultimul rând, FlorideLux a ales să deschidă prima franciză offline în acest oraş datorită echipei care deţine florăria, formată din două tinere antreprenoare locale.
Un parteneriat ce are la bază o viziune antreprenorială şi o mare pasiune pentru flori
Cele două partenere care deţin prima florărie offline francizată de FlorideLux se numesc Adriana Zeck şi Andreea Plăiaşu şi sunt prietene de peste opt ani, însă abia de curând au decis să se lanseze împreună în afaceri. Ambele şi-au dorit dintotdeauna să aibă propria afacere, astfel că au renunţat la carierele din domeniul IT, respectiv financiar şi au ales această industrie datorită pasiunii pentru flori şi dorinţei de a se alinia standardelor de calitate ale FlorideLux şi de a lua parte la proiectul de dezvoltare a grupului.
"Suntem firi diferite, cu reacţii şi abordări de multe ori diametral opuse, însă nu credem că acest lucru reprezintă o ameninţare pentru parteneriatul nostru, ci din contră, această complementaritate ne va ajuta să creştem în această industrie, să devenim un model pentru această profesie şi peste 10 ani să muncim cu aceeaşi pasiune şi dăruire", a spus Adriana Zeck.
Motivul pentru care au ales ca florăria să devină franciză FlorideLux constă în profesionalismul şi pasiunea pentru flori a echipei care stă în spatele acestui brand. "Ne considerăm o florărie «altfel», un boutique cochet şi primitor, în care clientul este prietenul nostru pe care îl ajutăm să aleagă cadoul perfect pentru ocaziile speciale. Suntem o echipă puternică, care doreşte să se dezvolte sub umbrela FlorideLux. Cu toate acestea, FlorideLux Braşov va avea particularităţi locale, cu accente date de propria noastră personalitate", a adăugat Andreea Plăiaşu.
Mai mult, FlorideLux Braşov are drept de francizare pe întreg judeţul, iar toate comenzile din zonă le revin lor pe perioada desfăşurării contractului de franciză. De asemenea, printre avantajele de care se bucură florăria în urma francizării se numără dreptul de utilizare a celui mai puternic brand de floristică din România şi a tuturor fotografiilor deţinute de FlorideLux, utilizarea de echipamente profesionale şi cataloage profesionale de evenimente, precum şi serviciile de consultanţă de marketing în domeniul floristicii şi asistenţă profesională pentru crearea planului de afaceri şi de dezvoltare regională. În plus, angajaţii FlorideLux Braşov au posibilitatea de a urma training-uri avansate de floristică şi design floral.
50 de francize în următorii doi ani
Reţeaua florăriilor FlorideLux plănuieşte ca până la finalul anului 2015 să deschidă 50 de francize, inclusiv în afara ţării. Oraşele vizate pentru francizare sunt cele care au o dinamică a dezvoltării foarte bună, spre exemplu Sibiu sau Cluj-Napoca, unde deja există contracte de rezervare semnate.
"Preconizăm că franciza din Braşov va contribui cu aproximativ 3% la cifra de afaceri a grupului pe care o vizăm anul viitor. Trebuie să menţionez că francizatul nu este obligat să achiziţioneze toată marfa prin intermediul nostru, astfel încât această flexibilitate ne aduce un procent mai mic în totalul business-ului, însă în momentul atingerii unui număr minim de 10 francize vom putea observa un aport mai mare al acestora în cifra de afaceri", a încheiat Marius Dosinescu.
FlorideLux Petale de Viaţă este prima florărie francizată de FlorideLux în România, conceptul de flowers and gifts shop fiind încă nou pe piaţa din Braşov. Florăria beneficiază de o ambianţă plăcută, o echipă de profesionişti, precum şi de preţuri excelente la flori, buchete, aranjamente florale, plante şi cadouri. Comenzile pot fi realizate atât online, cât şi offline, în florăria din Strada Zizinului nr. 3, iar livrarea se poate face oriunde în ţară.
Florăriile FlorideLux, cu o experienţă de peste 10 ani pe piaţa din România, oferă produse şi servicii de calitate pentru: buchete şi aranjamente florale, coşuri cadou, aranjament flori funerare, cadouri business, concepte florale de anvergură, design profesional pentru Crăciun şi alte evenimente importante, cu livrare oriunde în România. Din iulie 2013, grupul FlorideLux s-a extins la nivel global, prin afilierea la 1800Flowers.com şi alăturarea la cea mai mare reţea de florării din lume, Bloomnet, lucru ce permite şi livrarea rapidă de buchete oriunde în lume.
FlorideLux deţine certificare ISO 9001, operând la înalte standarde de profesionalism şi seriozitate. Website-urile care fac parte din reţeaua florăriilor FlorideLux sunt: www.floridelux.ro, www.cosuridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.deluxeflowershop.com, www.gradinidelux.ro, www.decoratiunidecraciun.ro, www.braziartificiali.ro, www.braziinghiveci.ro, www.petaledeviata.ro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro