Frunza din brandul turistic ar putea aparea pe fiecare produs agro-alimentar romanesc

Postat la 19 noiembrie 2010 49 afişări

Ministrul Agriculturii, Valeriu Tabara, propune ca fiecare aliment produs in Romania sa aiba o eticheta care sa contina frunza din brandul turistic al Romaniei si spune ca mierea, fructele si carnea de ovine vor fi promovate extern prin campanii comune cu Italia, Grecia, Cipru, Tunisia si Bulgaria.

"Eu ma gandesc serios ca brandul acesta national sa vina si pe produsele agricole romanesti, mai ales ca l-a preluat si Lucian Bute. Eu cred ca acest brand, dincolo de dezbaterea care a fost si care a trecut in zona politica, de ce nu l-ai aduce si l-ai stiliza pe toate produsele care apartin Romaniei? Si pe produsele care se duc la export, dar si pe cele care se vand in tara", a declarat agentiei MEDIAFAX Valeriu Tabara. El a afirmat ca productia agro-alimentara autohtona este una de calitate si ca sunt "foarte multe semne de intrebare" privind importurile.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/frunza-din-brandul-turistic-ar-putea-aparea-pe-fiecare-produs-agro-alimentar-romanesc-7732555
7732555
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.