Grupul Floria, afaceri consolidate de peste 30 de milioane de lei în 2019, în creştere cu 38%
Grupul Floria, unul dintre cele mai importante grupuri de firme ce activează în domeniul floristic în România, a continuat în 2019 dinamica pozitivă printr-o creştere de 38% faţă de anul precedent. Astfel, Grupul Floria a înregistrat o cifră de afaceri consolidată la nivel de Grup de 30,5 milioane de lei în 2019, faţă de 22 de milioane de lei în 2018.
Motorul principal de creştere este reprezentat de distribuţia naţională de plante către hypermarketuri şi supermarketuri, unde rulajul a crescut accelerat, de 4 ori faţă de valoarea înregistrată anul anterior. „Evoluţia distribuţiei de plante către clienţii cu volume mari este o confirmare că ceea ce ne-am propus în urmă cu doi ani, respectiv să activăm ca broker de flori la nivel naţional pe segmentul B2B şi să devenim alternativă cu know how local la brokerii de flori din Olanda, a funcţionat şi rămâne o direcţie strategică de dezvoltare a grupului anii următori”, declară Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.
Floria.ro, divizia online a Grupului Floria a avut afaceri de 7.8 milioane de lei anul trecut, în creştere cu peste 20% faţă de 2018.
Traficul pe dispozitive mobile a ajuns să reprezinte peste 70% dintre vizite, iar vânzările înregistrate pe acest tip de dispozitive au depăşit pentru prima dată 50% din totalul comenzilor de buchete de flori plasate pe Floria.ro.
„Schimbările şi optimizările demarate anul trecut pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor care folosesc dispozitive mobile şi-au dovedit utilitatea şi necesitatea şi cred că le-am făcut la momentul oportun. Evoluţia accentuată a traficului pe mobil arată că e segmentul pe care trebuie să ne concentrăm în continuare pentru a fi în pas cu aşteptările celor care oferă flori”, declară Marina Popescu, director general divizie online a grupului Floria (Floria.ro).
Anul acesta Grupul Floria experimentează noi canale de vânzare şi dezvoltă mai multe proiecte pilot pentru a le testa potenţialul pe nişe ale pieţei de floristică, urmând să dezvolte preponderent proiecte în care se îmbină experienţa şi datele despre piaţa floristică şi comportamentul de consum pe diverse segmente ale pieţei .
„Practic, acum avem know how relevant despre preferinţele clientului care oferă flori, despre preferinţele clientului care preferă să aleagă buchete şi flori în florării, pentru a le face cadou şi pentru acasă, precum şi preferinţele celor care cumpără plante din hypermarket. Anul acesta ne focalizăm pe integrarea acestor atuuri pentru a dezvolta noi canale de vânzare şi distribuţie cu acoperire naţională”, adaugă Adrian Ciucur.
InstaFlori.ro, serviciul de livrare flori pentru acasă în cutie, alături de Floria Express, florării tip insulă în hypermarketuri, sunt două dintre cele mai recente proiecte care îmbină expertiza grupului în online şi offline, oferind clienţilor o experienţă omnichannel.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro