Hipermarketul online Freshful, dezvoltat de eMAG, salt al afacerilor la 120 mil. lei şi dublare a numărului de salariaţi faţă de primul an de activitate
eMAG Retail SRL, firma care operează Freshful by eMAG, cel mai nou hipermarket online de pe piaţa locală, a raportat o cifră de afaceri de 121,2 mil. lei pentru 2022, al doilea an de activitate, acest rezultat fiind în creştere cu peste 1.500% faţă de anul precedent, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.
♦ Freshful a ajuns anul trecut la peste 450.000 de comenzi livrate în Bucureşti şi Ilfov.
eMAG Retail SRL, firma care operează Freshful by eMAG, cel mai nou hipermarket online de pe piaţa locală, a raportat o cifră de afaceri de 121,2 mil. lei pentru 2022, al doilea an de activitate, acest rezultat fiind în creştere cu peste 1.500% faţă de anul precedent, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe. Tot anul trecut, arată aceleaşi date, compania aproape că şi-a dublat numărul de angajaţi, astfel că echipa a ajuns să numere aproape 500 de oameni.
Însă eMAG Retail SRL nu a înregistrat profit în 2022, având pierderi de peste 59 mil. lei.
Hipermarketul online Freshful, dezvoltat de eMAG, liderul pieţei locale de e-commerce, a ajuns anul trecut la peste 450.000 de comenzi livrate în Bucureşti şi Ilfov. Cele mai vândute produse din 2022, arată cele mai recente date, au fost sticlele de apă la doi litri, bananele şi avocado.
Recent, hipermarketul online a depăşit pragul de 100.000 de clienţi unici.
Freshful deţine în acest moment un singur spaţiu logistic. Depozitul de 10.000 de metri pătraţi al companiei se află în Ştefăneştii de Jos, judeţul Ilfov, iar 4.000 de metri pătraţi din acesta sunt dedicaţi zonelor frigorifice. Există o zonă pentru produse congelate, precum şi o zonă de coacere pentru pâine şi produsele de patiserie, în condiţiile în care Freshful vinde în jur de 500 de produse unice de brutărie şi patiserie.
Anul acesta, potrivit unor date anterioare, Freshful by eMAG îşi propune înceapă demersurile pentru cel de-al doilea depozit. Acest proiect, care se află deocamdată doar pe hârtie, ar însemna o investiţie de circa 10 mil. euro, spunea Andrei Popescu, directorul general al Freshful by eMAG, într-un interviu acordat ZF la începutul acestui an.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro