Hipermarketul online Freshful, dezvoltat de eMAG, salt al afacerilor la 120 mil. lei şi dublare a numărului de salariaţi faţă de primul an de activitate

Autor: Alexandra Matei Postat la 04 iunie 2023 78 afişări

eMAG Retail SRL, firma care operează Freshful by eMAG, cel mai nou hipermarket online de pe piaţa locală, a raportat o cifră de afaceri de 121,2 mil. lei pentru 2022, al doilea an de activitate, acest rezultat fiind în creş­tere cu peste 1.500% faţă de anul precedent, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.

Hipermarketul online Freshful, dezvoltat de eMAG, salt al afacerilor la 120 mil. lei şi dublare a numărului de salariaţi faţă de primul an de activitate

♦ Freshful a ajuns anul trecut la peste 450.000 de comenzi livrate în Bucureşti şi Ilfov.

eMAG Retail SRL, firma care operează Freshful by eMAG, cel mai nou hipermarket online de pe piaţa locală, a raportat o cifră de afaceri de 121,2 mil. lei pentru 2022, al doilea an de activitate, acest rezultat fiind în creş­tere cu peste 1.500% faţă de anul precedent, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe. Tot anul trecut, arată aceleaşi date, com­pania aproape că şi-a dublat numărul de angajaţi, astfel că echipa a ajuns să numere aproape 500 de oameni.

Însă eMAG Retail SRL nu a înre­gis­trat profit în 2022, având pierderi de peste 59 mil. lei.

Hipermarketul online Freshful, dezvol­tat de eMAG, liderul pieţei locale de e-com­merce, a ajuns anul trecut la peste 450.000 de comenzi livrate în Bucureşti şi Ilfov. Cele mai vândute produse din 2022, arată cele mai recente date, au fost sticlele de apă la doi litri, bananele şi avocado.

Recent, hipermarketul online a depăşit pragul de 100.000 de clienţi unici.

Freshful deţine în acest moment un sin­gur spaţiu logistic. Depozitul de 10.000 de me­tri pătraţi al companiei se află în Ştefă­neştii de Jos, judeţul Ilfov, iar 4.000 de metri pătraţi din acesta sunt dedicaţi zonelor fri­gorifice. Există o zonă pentru produse conge­late, precum şi o zonă de coacere pentru pâi­ne şi produsele de patiserie, în condiţiile în care Freshful vinde în jur de 500 de produse unice de brutărie şi patiserie.

Anul acesta, potrivit unor date anteri­oa­re, Freshful by eMAG îşi propune înceapă demersurile pentru cel de-al doilea depozit. Acest proiect, care se află deocamdată doar pe hârtie, ar însemna o investiţie de circa 10 mil. euro, spunea Andrei Popescu, directorul general al Freshful by eMAG, într-un inter­viu acordat ZF la începutul acestui an.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Freshful,
emag,
hipermarket,
online

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.