Industria auto continuă să dea semne de slăbiciune: Divizia automotive a nemţilor de la BMW a raportat pierderi pentru prima dată în zece ani
Divizia automotive a producătorului german BMW a înregistrat pierderi pentru prima dată în ultimii deceniu, pe fondul unui declin al preţurilor din piaţă şi a unor provizioane de 1,4 miliarde de euro, potrivit Bloomberg.
Provizioanele au fost făcute după ce la începutul lunii aprilie BMW a fost acuzat de Comisia Europeană că ar fi făcut parte dintr-un cartel al producătorilor germani care au încercat să întârzie trecerea la noile standarde de mediu din industria auto - care afectează toţi producătorii din cauza investiţiilor masive pe care trebuie să le realizeze.
Dincolo de provizioane, profitul diviziei principale a BMW a fost de 1,1 miliarde euro, în scădere cu 42% în T1 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Preţurile competitive din mai multe pieţe şi investiţiile în noile tehnologii au mâncat din profit, a anunţat BMW astăzi.
BMW a mai anunţat că va contesta acuzaţiile Comisiei Europene prin toate mijloacele legale posibile.
EBITDA a scăzut cu 78% la 589 milioane euro.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA