Instagram vrea să introducă funcţia de cumpărături direct de pe platformă
Şeful serviciului online Instagram, Adam Mosseri, a informat că platforma vrea să introducă noi funcţii pentru cumpărături, precum achiziţionarea produselor fără a părăsi aplicaţia şi adăugarea unui "coş de cumpărături", relatează Financial Times.
Acesta a declarat că scopul său este de a "conecta punctele" între cumpărători, vânzători şi numărul uriaş de "influenceri" de pe platforma Instagram.
Instagram a început recent să testeze noile funcţii, la cererea utilizatorilor săi, brandurilor şi influencilor populari, care au un număr mare de urmăritori.
Oficialii estimează că acest lucru ar putea aduce câştiguri de până la 15 miliarde de dolari din reclame şi promovări, aproape un sfert din totalul câştigat de Facebook.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro